رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان از رقابت بیش از ۲۱ هزار دانش آموز همدانی در طرح معرفت ۴ خبر داد.

حضور 21 هزار دانش آموز همدانی در طرح معرفت ۴به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عباس تجری گفت: با برگزاری نشست شورای آموزش و پرورش استان همدان طرح معرفت 4 با موضوع مهدویت به تصویب رسید.

وی افزود: در این طرح بیش از 21 هزار دانش آموز همدانی با یکدیگر به رقابت می پردازند و یک هزار نفر از منتخبین به شهر مقدس قم اعزام می شوند.

تجری تصریح کرد: طرح معرفت 4 تحت عنوان مهدویت، پاسخ به شبهات، صحت قرائت نماز و حفظ قرآن کریم در پایه نهم دوره ای اول متوسطه برگزار می شود.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان همدان اظهار داشت: این طرح از دی ماه آغاز و تا اواخر اسفند سال جاری در بیش از 500 آموزشگاه متوسطه ای دوره ای اول به اجرا در می آید.

تجری خاطرنشان کرد: در طرح معرفت آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ غدیر، مهدویت و انتظار، وظایف منتظران در زمان غیبت، شگل‌گیری زمان ظهور و رفع خرافات و پاسخ به شبهات مورد توجه قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: حفظ آیه‌الکرسی و بیان جایگاه و شأن نزول این سوره، تفسیر قرآن، صحت قرائت نماز و مرجعیت‌شناسی از دیگر مباحثی است که در طرح معرفت به دانش‌آموزان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ ا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.