رئیس دانشگاه پیام نور خرم‌آباد به لزوم برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌های استان تأکید گفت:کرسی‌های آزاد اندیشی با مدیریت و برنامه‌ریزی دانشجویان برگزار شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ داود ارادتمند در مراسمی که به مناسبت روز 16 آذر در سالن آمفی تئاتر دانشکده تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیان نور خرم‌آباد برگزار شد ضمن تبریک روز دانشجو به دانشجویان اظهار داشت: در روز 16 آذر سال32 سه تن از دانشجویان دانشکده فنی دانشگاه تهران به دیدار ریچارد نیکسون معاون رئیس جمهور وقت ایالات متحده آمریکا رفته و در رابطه با از سرگیری روابط ایران با بریتانیا اعتراض کرده و کشته شدند.
 
وی با اشاره به اینکه به خاطر پاسداشت شهدای دانشجوی در سال 32 روز 16 آذر به عنوان روز دانشجو نامگذاری شده است، افزود: دانشجویان تنها قشر منتقد و مطالبه گر بدون حاشیه در جامعه هستند و با انتقاد خود دنبال اهداف سیاسی و برنامه‌های حاشیه‌ای نیستند بلکه از روی دلسوزی انتقاد می‌کند.
 
رئیس دانشگاه پیام نور خرم‌آباد عنوان کرد: جامعه ای که دانشجویان آن منتقد و مطالبه‌گر نباشند محکوم به فنا است.
 
وی یکی از موارد مورد تأکید مقام معظم رهبری را برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی دانست و گفت: ایشان خواستار این هستند که  از صفر تا 100 کرسی‌های آزاد اندیشی با مدیریت و برنامه‌ریزی دانشجویان برگزار شود.
 
ارادتمند با تاکید بر اینکه دانشجو تنها دلسوز جامعه است و به دنبال اهداف شخصی خود نیست، تصریح کرد: دانشجو سیاست را می‌داند ولی سیاست مدار نیست، دانشجو از موضوعات اقتصادی آگاه است اما سرمایه‌دار نیست.
 
انتهای پیام/ا
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.