نماینده زاهدان گفت:متأسفانه کسانی که حقوق‌های نجومی داشتند، بیشتر از یاران دولت بودند اما دولت تمایلی برای ارائه گزارش‌ در این باره ندارد.

دولت چندان تمایلی به ارائه گزارش جامع پیرامون حقوق‌های نجومی ندارد/ مصوبه مجلس در مورد اقدام متقابل ایران در قبال نقض برجام، مبنای عمل دولت خواهد بودحسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت حقوق‌های نجومی عنوان داشت: دیوان محاسبات قرار است گزارشی را به صحن علنی مجلس ارائه دهد.

وی افزود: متأسفانه کسانی که حقوق‌های نجومی داشتند، بیشتر از یاران دولت بودند اما دولت چندان تمایلی برای ارائه گزارش‌های جامع در این باره نداشت.

شهریاری تصریح کرد: قرار است دولت بر اساس دستور و فرمایشی که مقام معظم رهبری داشتند، گزارش کاملی در مورد دریافت‌کنندگان فیش‌های نجومی به مجلس ارائه کند.

نماینده مردم زاهدان درباره مصوبه مجلس سنای آمریکا عنوان داشت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، به شیطان بزرگ یعنی آمریکا نمی‌شود اطمینان کرد، البته دولتمردان از ابتدا خیلی مشتاق بودند و برای تصویب برجام سر از پا نمی‌شناختند.

شهریاری با اشاره به مصوبه سال گذشته مجلس در مورد اقدام متقابل ایران در قبال نقض برجام گفت: قرار است این مصوبه در صحن علنی مجلس مطرح شود و مبنای اقدام دولت قرار گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار