منابع مختلف اعداد مختلفی از میزان پیشروی‎های ارتش سوریه در شرق حلب ارائه کردند.

به گزارش  خبرنگار  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ارتش سوریه و محور مقاومت در حال تکمیل موفقیت‎های خود در شرق شهر حلب هستند.

آمارهای مختلفی از موفقیت‎های ارتش سوریه در شرق حلب ارائه شده است که نتایج میدانی نشان از موفقیت 65 تا 73 درصدی در پاکسازی شرق حلب از لوث وجود تروریست های جیش الفتح دارد.

نیروهای مقاومت در ماه های اخیر توانسته اند بخش های قابل توجهی از اطراف حلب را آزاد کنند که در این زمینه ، موفقیت های جنوب غرب حلب حائز اهمیت است.

اعلام الحربی در این زمینه می گوید: ارتش و نیروهای مردمی سوریه بیش از 70 درصد شرق حلب را از لوث وجود تروریست های تکفیری پاکسازی کرده است.

چند درصد شرق حلب آزاد شده است؟ + نقشه و جزئیات


سایت المصدر درباره پیشروی های میدتانی ارتش سوریه و محور مقاومت می گوید: ارتش سوریه بدون کمک نیروهای سطحی دیگر چند منطقه دیگر را در شرق حلب آزاد کرده است.

این وبگاه تصریح کرد: ارتش سوریه و در راس آن نیروهای تایگر فورس ، با پیشروی در مناطق شرقی حلب و پاکسازی مناطق بیشتر در دو هفته اخیر، موجب پاکسازی بیش از 65 درصد شرق حلب شدند.

چند درصد شرق حلب آزاد شده است؟ + نقشه و جزئیات


منابع میدانی گزارش دادند که در دو روز گذشته نیروهای تایگر فورس ارتش سوریه و محور مقاومت 5 منطقه را در شرق حلب از تروریست‎های جیش الفتح پس گرفتند.

نیروهای تایگر فورس ارتش سوریه اخیرا هم منطقه "شیخ لطفی" و "مرجاه" را از دست تروریست‎های ائتلاف جیش الفتح خارج کردند.
 
ارتش سوریه با همکاری نیروهای همپیمان خود توانست امنیت و ثبات را در محله‌های " اغیور و باب الحدید" در شرق حلب بازگردانده و عناصر تروریستی باقی مانده در این مناطق را به هلاکت برساند.

ارتش سوریه همچنین با ایجاد گذرگاه امن در این محله‎ها، امکان خروج بیش از 200 غیرنظامی را فراهم آورد و شماری از تروریست‎ها را بازداشت کرد.

خبرگزاری سانا گزارش داد: نیروهای ویژه ارتش سوریه به دنبال خنثی کردن مین‌ها و بمب‌های کار گذاشته شده در بخش های مناطق آزاد شده و ایجاد مراکز امن برای ورود نیروهای خود هستند.

هم‎چنین نیروهای ارتش سوریه به دنبال پیدا کردن مخفیگاه تروریست‎های فراری در این مناطق هستند.

به علاوه ارتش این کشور در عملیات پاکسازی مناطق آزاد شده شرق حلب، امنیت و ثبات محله های " کرم الدادا"، "شعار"، مرجه و شیخ لطفی" را تامین کرد.

به گزارش خبرنگار المیادین، ارتش سوریه وارد شهر حلب القدیمه شده و ضمن درگیری شدید با تروریست ها و به هلاکت رساندن آنها بر بخشی از آن مسلط شد.

مجموعه پیشروی های میدانی ارتش سوریه موفقیت های محور مقاومت را در ماه های آینده نوید می دهد؛ چرا که پیروزی در حلب ضربه سختی به تروریست‎های تکفیری و همپیمانانش وارد خواهد کرد.

گزارش از محمد زرچینی

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۵:۱۳ ۱۷ آذر ۱۳۹۵
انشالله دشمنان اسلام نابود گردند ودستشون را از سر سرزمین های اسلامی واقعی بردارند
آخرین اخبار