مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از برگزاری مدرسه بین المللی مدیریت مصرف انرژی در این شهرخبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛روشن میلانی با اشاره به همکاری و حمایت شرکت توانیر و انجمن انرژی ایران از این دوره، گفت: در این دوره سه روزه، مطالب به روز در زمینه مدیریت مصرف با حضور استادان برجسته رشته برق از دانشگاه های معتبر کشورهای ایران، آمریکا و کانادا ارائه می شود.

وی در خصوص ضرورت برگزاری این دوره گفت: ما نیازمند یافتن روش هایی برای ممانعت از هدر رفت انرژی و سرمایه گذاری کلان تاسیسات الکتریکی برای استفاده در ساعات محدود می باشیم زیرا که هزینه بالای احداث تاسیسات برق فقط برای استفاده چند ساله، در تضاد با حفظ و بقای سرمایه های ملی است.

روشن میلانی در ادامه گفت: ما با برگزاری این دوره به دنبال یافتن راه حل های جدید و انتقال تجربیات جهانی در این زمینه می باشیم.

وی دیگر اهداف این مدرسه را ارتقاء بهره وری سرمایه گذاری های انجام شده در صنعت برق از طریق اجرای برنامه های مدیریت مصرف، افزایش اثر بخشی برنامه های پاسخگویی بار، ارتقاء سطح دانش مدیران صنعت برق در رابطه با برنامه های مدیریت مصرف و ارتباط آن با شبکه های هوشمند، حفاظت از محیط زیست و کاهش آلاینده های جوی و ترویج استفاده از انرژی های پاک، منابع تولید پراکنده و ذخیره سازی انرژی در راستای اجرای موثر برنامه های مدیریت مصرف عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در خصوص شرکت کنندگان این دوره گفت: دوره مدرسه مدیریت مصرف انرژی برای مدیران ارشد و مدیران دفاتر مدیریت مصرف شرکت های توزیع و برق منطقه ای کل کشور، مدیران عامل و مدیران انرژی صنایع همکار با شرکت توزیع نیروی برق تبریز و همچنین دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته مهندسی برق برگزار می شود.

مدرسه بین المللی مدیریت مصرف انرژی 6 تا 8 دی ماه امسال در محل دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تبریز برگزار می شود.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.