در گروه B لیگ قهرمانان اروپا ،ناپولی مقابل بنفیکا و دیناموکیف برابر بشیکتاش قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در گروه B لیگ قهرمانان اروپا ،ناپولی مقابل بنفیکا و دیناموکیف برابر بشیکتاش قرار گرفتند.

در جدالی حساس بین تیم های اول و دوم گروه که هر دو با هشت هم امتیاز نیز بودند ، تیم بنفیکا میزبان ناپولی بود که این دیدار با پیروزی دو بر یک ناپلی ها به پایان رسید.

دقیقه 60 ناپولی توسط کایخون به گل اول رسید. مرتنز دو دقیقه پس از حضور در زمین، یک پاس زمینی عمقی را پشت خط دفاعی بنفیکا برای خوزه ماریا کایخون رسید و این مهاجم اسپانیایی در شرایط تک به تک با دروازه بان بنفیکا با یک ضربه دقیق توپ را درون دروازه عقاب های پرتغال قرار داد.

در دقیقه 79 ناپولی گل دوم را نیز به ثمر رساند. پاس غلام در مرکز محوطه جریمه به مرتنز رسید و مهاجم بلژیکی با یک ضربه زیبا کار را تمام کرد.

در دقیقه 87 بنفیکا توانست یکی از دو گل خورده را جبران کند. رائول خیمنز با ضربه پای راست از مرکز محوطه جریمه، اختلاف میزبان را با ناپولی کم کرد.

در نهایت ناپولی این بازی را دو بر یک برد تا نبرد صدرنشینی را نیز از بنفیکا ببرد.

صدرنشینی ناپولی با پیروزی مقابل بنفیکا/پایان فاجعه بار بشیکاش با تحقیر مقابل دیناموکیف حذف شده

در دیگر مسابقه این گروه دیناموکیف حذف شده که هیچ شانسی حتی برای سوم شدن در گروه نیز نداشت میزبان بشیکتاش هفت امتیازی که امید به صعود داشت بود که در نهایت در دیداری عجیب با نتیجه پرگل شش بر صفر شاگردان گونش را در هم کوبید.

دیناموکیف خیلی زود و در دقیقه 9 توسط بسدین به گل رسید. این بازیکن پاس دقیق یارمولنکو را تبدیل به گل کرد.

 دقیقه  29 بشیکتاش با اخراج آندرس بک 10 نفره شد تا این که داور در دقیقه 31 برای دیناموکیف پنالتی گرفت و یارمولنکو گل دوم را به ثمر رساند.

در دقیقه 33 بویالسکی گل سوم را وارد دروازه بشیکتاش کرد.

در حالی که نیمه اول رو به پایان بود گونزالز در دقیقه 45 گل چهارم را هم زد تا کار شاگردان گونش در همین نیمه نخست به پایان برسد.

دقیقه 56 ابوبکر با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد تا بشیکتاش 9 نفره شود.

دقیقه 60 دینامو توسط سیدورچوک به گل پنجم خود برسد.

در دقیقه 77 موراس که به عنوان یار جانشین وارد بازی شد موفق شد گل ششم دیناموکیف را هم به ثمر برساند.

در نهایت دیناموکیف حذف شده با تحقیر بشیکتاش مانع صعود این تیم به مرحله بعد رقابتها شد.

صدرنشینی ناپولی با پیروزی مقابل بنفیکا/پایان فاجعه بار بشیکاش با تحقیر مقابل دیناموکیف حذف شده

در جدول این گروه ، ناپولی با 11 امتیاز به عنوان تیم اول صعود کرد. بنفیکا با هشت امتیاز دوم شد و به همراه شاگردان ساری صعود کرد. بشیکتاش با پایانی فاجعه بار هفت امتیازی ماند و به لیگ اروپا راه یافت. دیناموکیف نیز پنج امتیازی و حذف شد.


خلاصه لیگ قهرمانان: بنفیکا ۱-۲ ناپولی + فیلم


خلاصه لیگ قهرمانان: دیناموکیف ۶-۰ بشیکتاش + فیلم



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار