بیش از 900 پلیس مسلمان در اداره پلیس نیویورک فعالیت دارند و در معرض خطر حملات نژادپرستانه قرار دارند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری سی‌ان‌ان؛ در پی حمله نژادپرستانه به یک پلیس زن مسلمان، پلیس نیویورک جزئیاتی جدید از این حمله را فاش کرد.

امل السوکاری، یک افسر پلیس مسلمان و محجبه است که دو روز پیش در محله بروکلین مورد حمله قرار گرفت. او عصر روز شنبه به همراه پسر 16 ساله خود بیرون رفته بود و درحالیکه یونیفورم پلیس را به تن نداشت با آزار و اذیت فردی ناشناس مواجه شد. به گفته پلیس نیویورک، مرد متجاوز پس از بحث با پسر این پلیس محجبه، آن‌ها را داعش خطاب کرد و گفت:" گردن شما را می‌برم به کشور خودتان بازگردید."

حمله نژادپرستانه به پلیس محجبه در نیویورک+ عکس

پلیس نیویورک ظرف 24 ساعت "کریستوفر نلسون" مهاجم 36 ساله را به جرم "جنایت ناشی از نفرت" دستگیر کرد. او روز گذشته به قید وثیقه 50 هزار دلاری آزاد شد.

در همین راستا، "بیل ده بـِلَزیو"، شهردار نیویورک در یک کنفرانس خبری با ابراز انزجار از اتفاقات رخ‌داده گفت: حملات نژادپرستانه در محله‌های نیویورک حال مرا به هم زده است. وی با تمجید از 11 سال فعالیت امل السوکاری ادامه داد: اینجا کشور اوست. او آمریکایی و اهل نیویورک است. اینجا خانه اوست. ما نمی‌توانیم اجازه دهیم موج خشونت ناشی از نفرت گسترش یابد.

در حال حاضر، بیش از 900 پلیس مسلمان در اداره پلیس نیویورک فعالیت دارند که با تشدید خشونت ناشی از نفرت در معرض خطر حملات نژادپرستانه قرار دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار