کیفیت گندم ذخیره شده استان بسیار بالاس و روزانه شاهد تقاضاهای بسیار زیادی از سایر استانهای کشور جهت حمل گندم از استان کرمانشاه هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛جلیل پرواز معاون بازرگانی شرکت غله و خدمات بازرگانی گفت : خوشبختانه امسال گندمهای بسیار خوب و با کیفیت بالایی را از کشاورزان گندمکار کرمانشاهی خریداری و ذخیره سازی نمودیم و این کیفیت بالا مسیولین استنهای دیگر را هرچه بیشتر ترغیب به خرید گندم از استان کرمانشاه می کند .

وی افزود : روزانه بین 2000 تا 2500 تن گندم از سیلوهای استان کرمانشاه به مقصد استانهای تهران ، اصفهان ، یزد و البرز حمل میگردد و این عملیات با همکاری پرسنل زحمت کش شرکت حتی در روزهای تعطیل نیز متوقف نمیشود .

وی میزان ذخیره شده گندم در استان را هم اکنون 983 هزار تن و همچنین مصرف سالانه گندم جهت تامین آرد مورد نیاز استان ر250هزار تن اعلام کرد و ابراز داشت : با توجه به ذخیره سازی بیش از نیاز سالیانه مصرف استان به گندم ، شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9 همچنان آماده حمل گندم به بسیار نقاط کشور میباشد .

در استان کرمانشاه به دلیل وجود شرایط اقلیمی متفاوت اعم از گرمسیری ، سردسیری و متعادل ، گندم تولیدی از کیفیت بسیار بالایی بر خوردار است.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، تقاضا ، گندم ، کیفیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.