رئیس دانشگاه پیام نور مرکز همدان گفت: 163 کتاب پژوهشی توسط هیات علمی دانشگاه پیام نور همدان در دولت یازدهم تالیف شده است.

تالیف 163 کتاب پژوهشی در دانشگاه پیام نور همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ صفی الله صفایی با اشاره به اینکه  امروزه زیرساخت و پایه خلاقیت، ایده پروری پژوهش و تحقیقات علمی است افزود: پیشرفت های علمی در جهان امروز از سرعت بسیار بالایی برخوردار است که این فرایند موجب تغییر در ساختار اجتماعی جوامع شده است.

وی به ارتقای جایگاه ایران در پژوهش و تحقیقات اشاره کرد وادامه داد: غفلت از توجه به پژوهش در تولید دانش بومی نوآور، کشور را بیشتر در حلقه وابستگی به کشورهای توسعه یافته وابسته می سازد.
رئیس دانشگاه پیام نور مرکز همدان خاطر نشان کرد: هفته پژوهش فرصتی برای یادآوری و تجلیل از محققانی است که عمر خود را صرف پژوهش کردند.

صفایی بیان کرد: دانشگاه پیام نور مرکز همدان رویکرد جدیدی به پژوهش ایجاد کرده که آن هم توجه به شرکت های دانش بنیان به عنوان هسته اصلی در تحقیقات کاربردی است.

وی بیان کرد: اولین شرکت دانش بینان استان همدان توسط عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور استان همدان دایر شد.
رئیس دانشگاه پیام نور مرکز همدان یادآورشد:در راستای پژوهش در چهارسال گذشته اعضای هیات علمی این دانشگاه 226 مقاله آی اس آی، 386 مقاله آی اس سی، 322 مقاله علمی پژوهشی در مجله ها علمی و 387 مقاله علمی و پژوهشی در سایر مجله ها به چاپ رساندند.

صفایی افزود: اعضای هیات علمی پیام نور همدان علاوه بر تالیف کتاب اقدام به ترجمه 20 جلد کتاب و ویرایش و تصحیح 44 عنوان کتاب در چهارسال گذشته کردند

وی تصریح کرد: شرکت دانش بنیان نانو ماد توسط آزادبخت از چهره های علمی دانشگاه پیام نور همدان راه اندازی شد.
رئیس دانشگاه پیام نور مرکز همدان افزود: این دانشگاه 10 همایش ملی و بین المللی در چهار سال گذشته برگزار کرده و اساتید پیام نور این مرکز در 362 همایش بین المللی داخلی و 104 همایش خارجی حضور یافتند.
صفایی اضافه کرد: با توجه به تغییر پست سازمانی مدیرکل پژوهشی دانشگاه پیام نور به عنوان مدیر ارتباطات صنعت و دانشگاه رویکرد دانشگاه در رتبه بندی مقالات دارای جنبه کارآفرینی و خلاقیت ، توجه به مباحث صنعت و دانشگاه شده است.

14 تا 20 آذرماه به نام هفته پژوهش نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.