اردبیل؛

تقدیم نشان افتخار برای اولین بار به خانواده شهدای مدافع حرم اردبیل

برای اولین بار در سطح کشور مسئولان استان اردبیل نشان افتخار مدافع حرم را به خانواده شهدا، جانبازان و رزمندگان شهدای مدافع حرم تقدیم کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل حضور پرشور و جهادی خانواده شهدای مدافع حرم در جنگ نرم و سخت را موجب قدردانی و افتخار عنوان کرد.

جلیل بابازاده با تأکید به اینکه شهدای مدافع حرم بسیجیان بی مدعا هستند، افزود: بسیج وابسته به جناح و گروه خاصی نیست و در واقع وابسته به جناح انقلاب است.

وی با تأکید به اینکه بسیج بدون کوچک‌ترین تردیدی با کاروان ولایت حرکت کرده و پس از این نیز در راه حفظ دین و حفظ عزت کشور و ملت گام برمی‌دارد، متذکر شد: امروز که دشمنان ناامیدی و محرومیت و تلخی را موجب می‌شوند پیروی از سیره بسیج یک ضرورت است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان با تأکید به اینکه در نگاه بسیجی هر اقدامی که به ناامیدی مردم موجب شود ممنوع است، افزود: در این میان نباید از نقش رسانه و مطبوعات نیز که بسیجی وار فعالیت می‌کنند غفلت داشت.

بابازاده گفت: ضروری است رسانه‌ها با بهره‌گیری بهینه از امکانات به ویژه عنصر زمان نسبت به ترویج آرمان‌های انقلاب اسلامی و در عین حال شفاف‌سازی ترفندهای دشمنان اقدام کنند.

وی با تأکید به مسئولیت فردی هر شخص در جامعه متذکر شد: تنها زمانی می‌توان مدعی تفکر بسیجی بود که در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب ایستاد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.