شهردار قم با اشاره به اينكه تبليغات محيط شهري قم بايد نماد شهر اسلامي باشد گفت: وظايف تفكيك بين سازمان‌ها در حال تدوين است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،سقائيان نژاد با اشاره به روند برنامه‌ريزي‌هاي شهرداري در زمينه تبليغات محيط شهري افزود: در اين زمينه چند ارگان در شهرداري اين مسئله را دنبال مي‌كنند، معاونت خدمات شهري، روابط‌عمومي، زيباسازي و سازمان فرهنگي و ورزشي شهرداري عهده‌دار تبليغات شهري هستند.

شهردار قم خاطرنشان کرد: در زمينه تبليغات در محيط شهري روابط عمومي، در محيط‌هاي تجاري زيباسازي و در فرهنگي و تفريحي اتوبوس‌راني و تاكسيراني و فرهنگي ورزشي محور تبليغات هستند از همين رو لازم است براي ساماندهي تبليغات محيط شهري نخست تفكيك وظايف صورت بگيرد.

وي با بيان اينكه براي ساماندهي تبليغات محيط شهري نمي‌توان ادغام فعاليت سازمان‌ها را در نظر گرفت، تصريح كرد: ازآنجاكه تقريباً همه سازمان‌ها و معاونت‌ها امكانات مسائل تبليغي دارند بايد وظايف همه قسمت‌ها تفكيك شود.

سقائيان نژاد با تأكيد بر اينكه محتواي تبليغاتي هر سازماني متفاوت است، ادامه داد: با توجه به اينكه نمي‌توان هر تبليغي را در محيط شهري انجام داد، بايد مميزي براي تائيد محتوا و موضوع تبليغات پيشنهادي در نظر گرفته شود و براساس چارچوب‌ها محيط‌هاي تفكيك‌شده انجام شود.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار