به مناسبت روز دانشجو و هفته پژوهش نمایشگاهی از کتاب‌های جامع هنرهای تجسمی در کنار آثار هنری برگزار شد.

عرضه جامع‌ترین کتا‌ب‌های هنری هنرمندان هنرهای تجسمیحسین حاتمی‌فرد معاون فرهنگی هنری دانشگاه علمی – کاربردی واحد 26 در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: به مناسبت هفته پژوهش نمایشگاهی از آثار هنرمندان تجسمی در رشته‌هایی چون مجسمه‌سازی، عکس، گرافیک، کاریکاتور، نقاشی و مینیاتور برگزار شده که برای نمایش بخشی از بهترین آثار گنجینه هنری این دانشگاه بیش از شش ماه تلاش کردیم.
 
معاونت فرهنگی هنری دانشگاه علمی – کاربردی عنوان کرد: تعداد آثار گنجینه حدود 60 اثر است که بخشی از این آثار به نمایش گذاشته شد.
 
وی درباره فروش آثار تجسمی در این نمایشگاه نیز بیان کرد: تعدادی از این آثار قیمت‌گذاری و بخش دیگر مجموعه شخصی هنرمندان است.
 
حاتمی‌فرد گفت: نمایش بیش از 400 جلد کتاب را نیز در کنار این آثار به همراه داریم این کتاب‌ها با موضوعاتی چون هنرهای تجسمی، صنایع دستی که حاصل پژوهش استادان برجسته هنرهای تجسمی است، به نمایش گذاشته شده است.
 
وی به اهمیت کتاب‌های عرضه شده نیز اشاره کرد و افزود: می‌توان به جرات گفت که کتاب‌های به نمایش در آمده از جمله معدود کتاب‌های جامع در زمینه هنرهای تجسمی، صنایع دستی و نیز روانشناسی است که در معرض نمایش و فروش قرار داده شده است.
 
معاونت فرهنگی هنری دانشگاه علمی – کاربردی درباره زمان ادامه یافتن این نمایشگاه گفت: این دو نمایشگاه که به مناسبت روز دانشجو و هفته پژوهش برگزار شده است به مدت یک هفته در بخش نمایشگاهی این دانشگاه ادامه دارد.
 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار