نماینده مردم تبریز از قرار نگرفتن گزارش کمیسیون عمران درباره حادثه برخورد 2 قطار در سمنان در دستور کار امروز انتقاد کرد.

فرهنگی: گزارش کمیسیون عمران درباره حادثه برخورد قطار امروز باید در دستور قرار می‌گرفت/لاریجانی: پیگیری می‌کنیمبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو طی تذکری با استناد به مواد 147 و 104 آیین نامه داخلی در صحن علنی امروز سه‌شنبه 16 آذرماه خطاب به رئیس مجلس گفت: گزارش کمیسیون عمران در مورد حادثه سمنان ارزش پیگیری دارد و امروز باید در دستور کار قرار می‌گرفت.

وی ادامه داد: این گزارش به صورت مکتوب چاپ شده و در تابلوی اعلانات نمایندگان قرار گرفته و حتی در دستور کار هفتگی مجلس نیز قرار داده شده اما در دستور کار امروز صبح قرار نگرفت.

فرهنگی تأکید کرد: برای تعطیل شدن یک سخنرانی وقت گذاشته می‌شود و حتی برای احضار یک نماینده هم وقت متمادی قرار داده شده و شما نیز در موردش صحبت می‌کنید.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو بیان داشت: در حادثه ریلی سمنان 50 نفر جان خود را از دست داده و در آتش سوختند و خانواده‌های آنها اکنون ناراحت هستند اما شما اجازه ندادید این گزارش امروز در صحن قرائت شود.

لاریجانی در پاسخ به تذکر فرهنگی گفت: از دقایق ابتدایی حادثه به کمیسیون عمران دستور پیگیری این حادثه داده شد البته مقوله بسیار مهمی است که گزارش اولیه آن داده شده است امروز نیز این موضوع در کمیسیون عمران مطرح می‌شود لذا حتما پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: مجلس ، فرهنگی ، کمیسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار