شهرکرد؛

دیدار بسیجیان صدا و سیما با نماینده ولی فقیه

بسیجیان صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد دیدار کردند.

دیدار بسیجیان صدا و سیما با نماینده ولی فقیهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ به مناسبت 15 آذر روز بسیج رسانه ملی، جمعی از اعضای بسیج حضرت سیدالشهدا (ع) صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در این دیدار نقش صدا و سیما در فرهنگ سازی را محوری دانست و گفت: این فرهنگ بایستی از سیره ناب ائمه اطهار (ع) برداشت شود.

حجت الاسلام محمدعلی نکونام تأکید کرد: زمانی می توانیم به بالندگی برسیم که در تمامی زمینه ها بر اساس فرهنگ اسلامی عمل کنیم.

وی افزود: صدا و سیما اکنون به برکت رهبری امام (ره) و رشادت های شهدا تمام وقت در اختیار مؤمنان است و بایستی از این فرصت و ظرفیت، بهترین استفاده برای تبیین مبانی نورانی اسلام و گسترش فرهنگ و سبک زندگی اهل بیت (ع) صورت گیرد.

نکونام با بیان اینکه صدا و سیما معتمد و مأمن مردم است اما تولیدات آن هنوز با ایده آل ها فاصله دارد گفت: با اراده قوی و انگیزه لازم می توان بر کاستی ها غلبه کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری هم با بیان اینکه اکنون در میدان جنگ تمام عیار فرهنگی و رسانه ای هستیم گفت: تمامی حوزه های این سازمان با تفکر، فرهنگ و عمل بسیجی در مقابله با این هجمه ها حرکت می کنند.

مهرداد عظیمی، ده ها مستند و موسیقی با محور فرهنگ بسیجی را از جمله تولیدات صدا وسیمای استان بیان کرد و افزود: در حال تدوین برنامه هایی برای حضور مؤثر در فضای مجازی نیز هستیم.

وی تأکید کرد: با همکاری و هم افزایی ارگان های متولی فرهنگ در استفاده از ظرفیت های رسانه ملی، می توانیم به اهداف عالی برسیم.

15 آذر سالروز شهادت جمعی از کارکنان و خبرنگاران رسانه ملی در حادثه دلخراش سقوط هواپیمای C130 نیروی هوایی در سال 1384 به نام روز بسیج صدا و سیما نامگذاری شده است.

گفتنی است: ساعت 13:24 دقيقه روز سه شنبه پانزدهم آذرماه سال 1384 يک فروند هواپيمای C130 نيروی هوايی ارتش که 39 نفر از سرنشینان آن خبرنگار، عكاس و فيلمبردار صدا و سیما بودند، برای شرکت در مانور بزرگ آبی خاكی عاشقان ولايت، از فرودگاه مهرآباد تهران عازم چابهار در استان سیستان و بلوچستان شد که 8 دقیقه پس از پرواز، به دلیل نقص فنی موتور اقدام به بازگشت به فرودگاه می نماید، اما در حین بازگشت دچار آتش سوزی شده و ضمن برخورد با ساختمان مسکونی ۱۰ طبقه‌ای در فاصلهٔ 3 کیلومتری فرودگاه مهرآباد (شهرک توحید) سقوط می کند. در این سانحه غم انگیز، 100 نفر و منجمله 39 نفر از اصحاب رسانه، خبرنگاران و کارکنان صدا و سیما، به فیض شهادت رسیدند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.