هفته ششم لیگ برتر بسکتبال با شکست پتروشیمی بندرامام،تیم صدرنشین جدول همراه بود.

سقوط بندرنشینان صدرنشین/آ.اس شیراز یکه و تنها در قعر جدولبه گزارش خبرنگار ورزشی حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان هفته ششم لیگ برتر بسکتبال عصر امروز با پنج دیدار پیگیری شد و با پیروزی تیم های نفت آبادان،شهرداری اراک،شیمیدر تهران،دانشگاه آزاد و شهرداری گرگان برابر حریفان خود همراه بود.

سه تیم صدرنشین جدول

تیم نفت آبادان موفق شد برابر پتروشیمی بندرامام،تیم صدرنشین جدول به برتری برسد و همراه این تیم جنوبی با 11 امتیاز در یک جایگاه قرار گیرد.در تهران نیز تیم های دانشگاه آزاد و شهرداری تبریز به مصاف هم رفتند و شاگردان کوهیان با غلبه بر این تیم با کسب 11 امتیاز با تیم های پتروشیمی و نفت آبادان همسایه شدند.

تیم شهرداری اراک هم با غلبه بر شاگردان صالحی موفق شد 10 امتیازی شود و در رده چهارم جدول قرار گیرد.تیم شهرداری اراک تاکنون 2 باخت و 4 پیروزی را آز آن خود کرده است.

صعود شیمیدر به اواسط جدول

تیم شیمیدر تهران که در شروع لیگ با مشکلاتی همراه بود عصر امروز به دیدار نیروی زمینی رفت و موفق شد با اختلاف 2 امتیاز سربازان اسلامی را شکست دهد و با کسب 9 امتیاز به جایگاه ششم جدول انتقال یابد.همچنین تیم شهرداری تبریز همانند شیمیدر 8 امتیازی است و در جایگاه پنجم قرار گرفته است.

جایگاه یکسان شاگردان صالحی و سربازان اسلامی

تیم شهرداری کاشان عصر امروز برابر تیم شهرداری اراک شکست خورد و با کسب 8 امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار گرفت.تیم نیروی زمینی نیز تاکنون تنها دو برد در کارنامه خود داشته و با 8 امتیاز در رده هفتم جدول ایستاد.

تیم شهرداری گرگان پس از 6 دیدار موفق شد برابر لوله آ.اس شیراز به برتری برسد و نخستین پیروزی خود را به دست آورد و با کسب 7 امتیاز در رده نهم جدول قرار گیرد.تیم لوله آ.اس شیراز هم با 6 امتیاز در قعر جدول ایستاد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار