هماد سامری گفت:تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام در کوارتر چهارم بازی همیشگی خود را نداشت و ما را غافلگیر کرد.

سرمربی نفت آبادان:در کوارتر چهارم سورپرایز شدیم/به میثم میرزایی تبریک می گویم ویرایش////هماد سامری سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان پس از پیروزی برابر تیم پتروشیمی بندرامام در گفتگو با خبرنگاران حوزه توپ وتور باشگاه خبرنگاران جوان گفت:بازی برابر تیم پتروشیمی بندرامام بسیار سنگین و تماشاگرپسند بود و همچنین سطح بالایی داشت.تیم ما به این پیروزی بزرگ احتیاج داشت و در این دیدار توانستیم به هارمونی و هماهنگی برسیم و جایگاه خود را پیدا کنیم. 

سرمربی نفت آبادان افزود:همه تیم ها رقابت نزدیکی با یکدیگر دارند و باید بگویم که تیم پتروشیمی بندرامام تیم بزرگ و پر مهره ای است و بازی کردن در زمین آنها کار بسیار دشواری می باشد.

سامری درباره بازیکنان تیم خود بیان کرد:اگر به لحاظ آماری این بازی را در نظر بگیرید متوجه می شوید که تمام بازیکنانم تلاش کردند و در دفاع خوب ظاهر شدند.اما یک تبریک ویژه به میثم میرزایی می گویم که در این بازی بزرگ، بهترین استفاده را کرد و می دانم که از پتانسیل بالایی برخوردار است زیرا در این دیدار انرژی خود را نشان داد و حساس ترین امتیازات را به دست آورد. مطمئن هستم می تواند به خوبی پیشرفت کند و مهره مهمی برای تیم ملی و بائرمن به حساب آید.

سرمربی نفت آبادان اظهار داشت:شیوه بازی کردن تیم پتروشیمی را در این دو هفته آنالیز کرده و بازیکنان پست مهم آنها را مهار کردیم.در سه کوارتر نخست توانستیم با اختلاف زیاد بر حریفمان غلبه کنیم اما در کوارتر پایانی تیم مقابل بازی همیشگی خود را نداشت و ما را غافلگیر کرد و سعی بر کم کردن اختلاف امتیازات داشت ولی در نهایت تیم ما پیروز میدان شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار