زائران علی بن موسی الرضا (ع) تحت بیمه تجارت نو در می آیند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، کارگزار رسمی بیمه در جمع اصحاب رسانه گفت: یکی از دغدغه‌های ما در مشهد بیمه‌کردن زائران امام رضا(ع) است و عمده‌ـرین وظیفه کارگزاران بازکردن ریسک‌ها، اصلاح حق بیمه است که در یکی از اقدامات صورت‌گرفته طرح فرهنگ داشتن بیمه را در میان مردم با شعار "بیمه اجبار نمی‌خواهد، فرهنگ می‌خواهد" ترویج دادیم.

پوریا نوروز کرمانشاهی با بیان اینکه تاکنون ریسک‌های سفر را شناسایی کرده ایم تا بتوانیم خدمات مناسبی به مسافران از مبدأ تا مبدأ ارائه دهیم، افزود: مردم می‌توانند با مراجعه به سایتwww.mosafer-behesht.ir خود و خانواده‌شان را بیمه کنند.

وی افزود: هزینه خدمات برای هر نفر هزار تومان و مدت بیمه‌نامه از تاریخ شروع طرح به مدت 15 روز است، خدمات آن شامل 10 میلیون تومان ساختمان مسکونی، 5 میلیون تومان لوازم منزل، 10 میلیون تومان فوت در اثر حادثه، 500 هزار تومان درمان هزینه پزشکی در اثر حادثه، یک میلیون تومان بستری در اثر حادثه و 200 هزار تومان سرقت وسایل است.

کارگزار رسمی بیمه در رابطه با آمار زائران پیاده بیمه‌شده در دهه آخر صفر، بیان کرد: از مجموع 330 هزار زائر پیاده امام رضا(ع) در دهه آخر صفر 63 هزار نفر بیمه شدند و هدفمان اطلاع‌رسانی درست است و در نظر داریم تا از مجموع 30 میلیون زائر مشهد در طول سال حداقل 10 درصد آن‌ها نسبت به بیمه خود و خانواده‌شان اقدام کنند.

سرپرست بیمه تجارت‌نو در خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: بیمه تجارت‌نو در 6 استان کشور فعال است و 14 هزار شبکه و تیم خسارتی سیار در سراسر کشور دارد.

علیرضا ضیائیان‌مهدی‌زاده افزود: فعالیت بیمه تجارت‌نو در اردیبهشت 95 با سرمایه ثبتی 2500 میلیارد ریال و با سرمایه‌گذاری بانک تجارت و شرکت سرمایه‌گذاری ایرانیان فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

وی افزود: در این شرکت خدمات بیمه‌ای با مشارکت شبکه‌ای از کارشناسان و متخصصان توانمند ارائه و خدمات متمایز و خوبی به شبکه بیمه‌گذاران و بیمه‌‍شدگان ارائه می‌شود.

ضیائیان‌مهدی‌زاده با بیان اینکه این بیمه در 6 استان کشور فعال و 14 هزار شبکه و تیم خسارتی سیار در سراسر کشور دارد، خاطرنشان کرد: این استان یکی از استان‌های فعال کشور است و خدمات بیمه‌ای در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: تمامی خدمات بیمه‌ای همچون مسئولیت، عمر، حوادث، آتش‌سوزی، درمان و غیره را داریم و بیش از 300 بیمه‌شده اعم از عموم مردم و پرسنل اداراه کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و نمایشگاه بین‌المللی مشهد داشته‌ایم و علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.tejartsurance.com مراجعه کنند.

درپایان این نشست تفاهم نامه همکاری میان ستاد خدمات سفر زائران و بیمه تجارت‌نو در قالب 10 ماده، 21 بند و 2 بخش به امضا رسید.

انتهای پیام// ف ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.