مسن ترین سرباز وزارت ورزش و جوانان هستم

گرشاسبی:حامی مالی اصرار به برگزاری اردو در دبی داشت

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: حامی مالی باشگاه در صورت برگزاری اردو در دبی پول پرداخت می کرد و باشگاه هزینه ای متقبل نشد.

حمید رضا گرشاسبی درباره جلسه هیئت مدیره پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: این جلسه طبق روال همیشگی برگزار شد و مسائل کلی باشگاه مورد بحث و تبادل نظر اعضای هیئت مدیره قرار گرفت. بحث حامی مالی باشگاه و پیگیری منابع مالی برای حل بدهی ها محور بحث امروز هیئت مدیره بود.

وی در ادامه عنوان کرد: همچنین مشکلات مالی قبلی باشگاه بررسی شد تا با حل این مشکلات، پرسپولیس کار خود را بدون حاشیه پیش ببرد. 

گرشاسبی درباره ماجرای اخذ مبلغ 198 هزار درهمی از یک شرکت برای برگزاری اردوی دبی گفت: حامیان مالی این مبلغ را پرداخت کردند تا اردوی دبی برگزار شود. به هر حال پولی از طرف باشگاه برای اردوی دبی هزینه نشده است. 

وی درباره انتقاد پیشکسوتان از برگزاری اردوی دبی بیان کرد: حامی مالی باشگاه اعلام کرد که اگر اردو در امارات برگزار کنید پول این اردو را متقبل می شود. براین اساس از درآمد باشگاه پولی برای اردوی امارات داده نشده است. برانکو بهترین کارشناس است و وی از برگزاری این اردو رضایت داشت. همچنین باشگاه شرایط را برای موفقیت تیم در رقابتهای مختلف فراهم می کند. 

گرشاسبی درباره موضوع خلعتبری و جریمه 50 هزار فرانکی عنوان کرد: این موضوع هم همانند دیگر مسائل مالی است که گریبان باشگاه را گرفته است. اعضای حقوقی باشگاه پیگیری می کنند. امیدوارم این پرونده مالی هم ختم به خیر شود. 

عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره احتمال جدایی عالیشاه و نوراللهی بیان کرد: هیچ صحبتی در این باره نشده است. اگر شما خبر دارید من بی اطلاع هستم. در حال حاضر این دو بازیکن کارشان را در تیم انجام می دهند. 

گرشاسبی درباره جایگزینی اش به جای طاهری در مدیریت باشگاه پرسپولیس گفت: برای باشگاه های بزرگ از جمله پرسپولیس این صحبتها مطرح می شود اما این موضوع صحت ندارد و من به عنوان سرباز وزارت ورزش و جوانان کار خود را انجام می دهم. 

عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره اینکه گفته می شود سلطانی فر دوست دارد وی در یکی از فدراسیون ها کار کند، تصریح کرد: این موضوع را نشنیدم. در حال حاضر جزو مسن ترین سربازهای وزارت ورزش و جوانان هستم و هر جا بخواهند کار می کنم. در حال حاضر به عنوان مدیر کل ورزش استان تهران کار می کنم و تهران به عنوان برترین استان ورزشی انتخاب شده است. 

وی در پایان درباره همزمانی اردوهای تیم ملی با برنامه تمرینی پرسپولیس خاطر نشان کرد: به طور حتم تیم ملی در اولویت قرار دارد. تیم ملی به نمایندگی از کشورمان قرار است به جام جهانی روسیه برود و این موضوع افتخار بزرگی برای فوتبال کشورمان است. امیدوارم همزمانی اردوی تیم ملی مشکلی برای برنامه های باشگاه به وجود نیاورد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار