کرمان؛

تلاش آمریکا برای نقض برجام از سوی ایران

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید به هوش باشیم تا خواسته آمریکا که نقض برجام از سوی ایران است ،محقق نشود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از کرمان ،علی مطهری نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی عصر امروز دوشنبه با حضور در آیین نکوداشت روز دانشجو با عنوان نشست بررسی مسائل دانشجو و دانشگاه در دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: آنچه که امروز تحریم های (داماتو ) را تمدید می کند شیطنت هایی است که اسراییل و عربستان انجام می دهند تا ترامپ رئیس جمهور امریکا را مقابل ایران قرار دهند.

وی افزود:ما باید به هوش باشیم تا خواسته امریکا تحقق پیدا نکند زیرا آمریکا می خواهد ایران برجام را نقض کند.

مطهری در پاسخ به این سوال که در مجلس شورای اسلامی برجام ظرف 20دقیقه تصویب و شاهد تحریم 10 ساله ی ایران هستیم،افزود: مجلس شورای اسلامی نمی تواند وارد جزییات موافقت نامه هایی مانند برجام شود.

وی  با اشاره به اینکه فلسفه وجود مجلس و پارلمان این است که وقتی قدرت در دولت متمرکز می شود حتما یک قوه ناظری باید باشد تا منجر به استبداد نشود.

نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: دانشجو باید برای نقد کردن، تسلط بر موضوع ،انصاف وخیر خواهی داشته باشد.

وی افزود : باقی ماندن بر فطرت الهی، هوش و استعداد نسبی دانشجو و این که هنوز بار زندگی بر دوش او سنگینی نمی کند و فرصت خوبی برای رسیدگی به تحولات جامعه را دارد ،از جمله نقاط قوت دانشجو است.

مطهری گفت: دانشجو در خطر این است که ابزاری برای گروه ها و احزاب سیاسی شود و دانشجو می تواند نقش یک مصلح اجتماعی را بازی کند.


انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار