پس از درگذشت پورحیدری، باشگاه استقلال با یک عضو کمتر جلسات هیئت مدیره را برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به جای خالی مرحوم پورحیدری چند جلسه ای است که اعضای این هیئت 4 نفره تشکیل جلسه می دهند که به طور طبیعی تنها رئیس مجمع می تواند نسبت به این موضوع اعتراض داشته باشد.

رئیس هیئت مدیره این باشگاه می بایستی طی نامه ای در اولین جلسه هیئت مدیره گزارش لازم در خصوص 4 عضو بودن و کمبود یک عضو را به اطلاع رئیس مجمع برساند و رئیس مجمع نیز طی برگزاری جلسه عمومی عادی پیگیری این مساله را در دستور کار قرار دهد تا عضو جدیدی به مجموعه اضافه شود.

با این حساب بهتر است بدانیم آیا این اقدام اولیه و اعلام به رئیس مجمع از سوی رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال صورت گرفته است یا خیر ؟ از طرفی اگر این امر صورت گرفته باشد و رئیس هیئت مدیره اطلاع داده باشد پس چرا رئیس مجمع در خصوص معرفی عضو پنجم تا به امروز اقدام نکرده است ؟ فرض بر این خواهیم گرفت که این موضوع از سوی رئیس هیئت مدیره مکاتبه نشده باشد در آن صورت چرا رئیس مجمع تا به این لحظه درباره این مسئله تصمیم نگرفته است؟ چرا که احتمال دارد هیئت مدیره به دلیل 4 نفره بودن اعضا در تصمیم گیری ها با مشکل مواجه شود.

این احتمال وجود دارد که هیئت مدیره باشگاه استقلال با برگزاری جلسات و تعداد نفرات در تصمیم گیری ها 2 به 2 مساوی شود و همین امر باعث شود تصمیم گیری ها بلاتکلیف بماند بر همین اساس بهتر است برای تسریع در کارهای هیئت مدیره ،رئیس مجمع هر چه زود تر تکلیف هیئت مدیره استقلال را روشن کند و جهت تکمیل هیئت مدیره قانونی گام بردارد . نکته قابل توجه دیگر این است که رئیس مجمع نزدیک به یک ماه است که هنوز اقدامی برای رسیدگی به هیئت مدیره باشگاه استقلال را در دستور کار قرار نداده است .

به این ترتیب بهتر است برای ایجاد نشدن وضع بدتر در هیئت مدیره استقلال هر چه سریعتر راس وزارت ورزش و جوانان فکری به حال هیئت مدیره 4 نفره استقلال کند و برای بی ثباتی این باشگاه انجام کارهایی را در دستور کار قرار دهد .

این نکته جای سوال دارد که چرا وزارت ورزش و جوانان تا به این لحظه به این مساله ورود نکرده است و تا کنون نیز مسعود سلطانی وزیر ورزش و جوانان درباره جانشین منصور پورحیدری در هیئت مدیره استقلال تصمیمی نگرفته و این در حالی است که اگر وزارت ورزش و جوانان هرچه سریع تر تکلیف هیات مدیره این باشگاه را مشخص نکند این هیئت با چالش تصمیماتی مواجه خواهد شد.

البته از طرفی می توان این احتمال را داد که شاید وزیر ورزش و جوانان درصدد جا به جایی تعدادی از اعضای هیئت مدیره باشد و به این دلیل تا به امروز عضو پنجمی را انتخاب نکرده است.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار