تاکید بر راه اندازی اتحادیه کشوری برای خوابگاه‌های غیردولتی/ انتخابات اعضای هیات مدیره انجام شد

در جلسه مجمع عمومی خوابگاه داران انتخاب اعضای اصلی هیات مدیره برای 4 سال آتی انجام و بر راه اندازی اتحادیه کشوری تاکید شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جلسه مجمع عمومی خوابگاه داران غیردولتی کشور صبح امروز با حضور اکثریت اعضا از سراسر کشور در تهران برگزار شد.

این جلسه که با حضور نماینده قانونی اداره تعاون استان تهران انجام شد، به منظور تسهیل شرایط عضویت اعضا از سراسر کشور در شرکت تعاونی خوابگاهداران بند 1 اساسنامه شرکت تعاون به صورت ذیل تغییر و تصویب شد:

افراد متقاضی عضویت باید خوابگاهدار یا خوابگاه ساز یا خیر خوابگاه ساز و یا 5 سال سابقه عضویت در هیات مدیره را داشته باشند.

همچنین در ادامه جلسه ضمن تاکید بر لزوم تشکیل تعاونی های استانی به منظور تسهیل خدمات دهی به دانشجویان و تسریع در صدور مجوز، به تشکیل و راه اندازی اتحادیه کشوری و هماهنگی با صندوق رفاه و شورای نظارت تاکید شد.

در این جلسه انتخابات هیات مدیره برگزار شد و آقایان علیرضا شوکتی، فرامرز محمودی، عباس پورفلاح، امیر علیخانی و مرحمت ا... جعفرپور به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره برای 4 سال دیگر انتخاب شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار