عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی معتقد است؛ اگرچه قانون اقدام متناسب و متقابل در اجرای برجام برای دولت کافی است اما در صورت نیاز مجلس می‌تواند با تمام توان همراهی کند.

قانون اقدام متناسب و متقابل در اجرای برجام برای دولت کافی است/ همراهی مجلس برای تصویب قوانین جدید"محمدجواد جمالی" عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به تصویب تمدید تحریم‌های داماتو توسط سنای آمریکا گفت: امروز نقض برجام مورد قبول تمام قوا بوده و اقدامات مجلس هم مکمل و ریل‌گذار دولت است.

نماینده مردم فسا با بیان اینکه بیانیه نمایندگان پیرامون نقض برجام بیانگر موضع مجلس در برابر اقدامات آمریکا محسوب می‌شود، اظهار داشت: اگرچه قانون اقدام متناسب و متقابل در اجرای برجام برای دولت در برابر  بدعهدی‌های آمریکا کافی است اما در صورت نیاز دولت به قوانین جدید در این مورد مجلس می‌تواند با تمام توان همراهی کند.

جمالی همچنین در ادامه تاکید کرد: امروز همه گروه‌ها و جناح‌های سیاسی باید دست از شماتت یکدیگر برداشته و برای منافع ملی تصمیمی صریح، شفاف و مدبرانه اتخاذ کنند زیرا به اعتقاد بنده آمریکا می‌خواهد در کنار نقض برجام، با ایجاد اختلافات سیاسی و دو قطبی سازی در کشورمان بهره‌برداری‌های سیاسی انجام دهد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: لیدرهای جناح‌های مختلف به این نکته اساسی توجه داشته باشند که امروز همه به بودن کنار یکدیگر نیاز دارند تا منافع ملی حفظ شده و پابرجا بماند.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار