جزئیات معرفی و ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه تهران اعلام شد

مدیرکل آموزشی دانشگاه تهران از جزئیات معرفی و ثبت نام تکمیل ظرفیت این دانشگاه خبر داد.

محمدعلی شریفی مدیرکل آموزشی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: معرفی‌شدگان مرحله تکمیل ظرفیت دکتری 95 دانشگاه تهران از 17 تا 20 آذر ماه سال جاری فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام جهت شرکت در مرحله ارزیابی اختصاصی اقدام نمایند.

وی ادامه داد: ثبت نام آن دسته از داوطلبان دوره دکتری تخصصی (Ph.D) سال 95 تکمیل ظرفیت که جهت مرحله دوم از طریق سازمان سنجش آموزش کشور به دانشگاه تهران معرفی شده‌اند می‌رساند، از تاریخ 95/09/17 لغایت 95/09/20 از طریق سامانه جامع آموزش دانشگاه صورت می گیرد.

معاونت آموزشی دانشگاه تهران از داوطلبین دوره دکتری تخصصی Ph.D سال 95 تکمیل ظرفیت که برای مرحله دوم از طریق سازمان سنجش آموزش کشور به دانشگاه تهران معرفی شده‌اند، در بازه زمانی اعلام شده ثبت نام می‌کند.

شریفیان یادآورشد: در تمامی  رشته‌ها، پس از ارزیابی تخصصی و بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی بارگذاری شده در سامانه جامع آموزشی از سوی داوطلبان، از واجدین شرایط برای ارزیابی عمومی دعوت به عمل خواهد آمد. لازم است در بارگذاری مدارک آموزشی و پژوهشی دقت لازم و کامل به عمل آید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار