در مسابقات لیگ برتر والیبال در هفته دهم، عمران ساری میزبان پیکان تهران و کاله آمل میهمان متین ورامین است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، در هفته دهم لیگ برتر والیبال چهارشنبه 17 آذر، 6 بازی انجام می ‌شود که دو تیم عمران شهرداری ساری و کاله آمل به‌عنوان دو نماینده مازندران به مصاف حریفان بالای جدولی خود می ‌روند.

این مسابقات که از ساعت 17 برگزار می ‌شود، در یکی از این بازی ‌ها شاگردان بهزاد محمودی در تیم سازمان عمران شهرداری ساری در دیدار خانگی میزبان شاگردان پیمان حسینی در تیم پیکان تهران است.

این بازی در حالی در حضور تماشاگران پرشور ساروی در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری برگزار می‌شود که پیکان تهران با 21 امتیاز در رده دوم جدول به‌عنوان یکی از مدعیان قهرمانی به همراه تیم بانک سرمایه است و عمران شهرداری ساری که تجربه نخستین دوره این مسابقات را دارد توانسته نتایج خوبی کسب کند و با 15 امتیاز در بین 14 تیم، پنجم است.

میرسعید معروف کاپیتان تیم ملی، امیر غفور، مهدی مرندی، مصطفی شریفات، فرهاد نظری‌افشار و جواد معنوی‌نژاد از بازیکنان سرشناس و مطرح تیم پیکان تهران در دیدار مقابل عمران شهرداری ساری هستند.

این بازی در حالی در ساری برگزار می ‌شود که شاگردان بهزاد محمودی سومین بازی بزرگ و سخت را مقابل حریف در فصل جاری پیش رو دارند.

ازیکنان عمران شهرداری ساری هفته گذشته دو سِت از حریف قدرتمند خود بانک سرمایه که از بازیکنان تیم ملی بهره می‌برد، جلو بودند ولی در نهایت 3 بر 2 مغلوب شاگردان مصطفی کارخانه شدند.

پیش از این تیم عمران شهرداری ساری موفق شده بود دیگر تیم مدعی متین ورامین را 3 بر 2 شکست دهد.

همچنین در دیگر بازی نیز تیم کاله آمل در یک بازی خارج از خانه مهمان دیگر تیم مدعی متین ورامین است.

کاله آمل هفته گذشته موفق شده بود میزبان خود شهرداری اراک را در سه سِت متوالی شکست دهد.

این بازی که در ورامین برگزار می‌شود، تیم متین ورامین با 15 امتیاز در رده چهارم و کاله آمل با 9 امتیاز در مکان دهم است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.