استاندار کرمان گفت: استان کرمان از استان های پیشتاز کشور در واگذاری پروژه های نیمه تمام به بخش غیر دولتی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، رزم حسینی استاندار کرمان افزود : در حوزه توسه صنعتی، 540واحد صنعتی برای دریافت تسهیلات بانکی معرفی شده اند و تاکنون دو هزار و 250 میلیارد ریال تسهیلات به این واحدها واگذار شده است.

وی گفت: یکی از ایده هایی که در ابتدای سال 90 در حوزه اقتصاد مقاومتی دراستان کرمان مطرح شد واگذاری یک شهرستان محروم برای توانمندسازی به بخش غیر دولتی بوده است.

استاندار کرمان گفت : امروز می توان با افتخار گفت که مقام معظم رهبری در دو جلسه علنی رسما از قلعه گنج یاد کرده اند و فرموده اند که بروید قلعه گنج را ببینید و این افتخار بزرگی برای استان کرمان است.

رزم حسینی افزود : اقتصاد مقاومتی در سال 93 از استان کرمان کلید خورد و این می تواند توفیقی برای محرومیت زدایی، اعتماد سازی و توانمند سازی مردم باشد.

وی به لزوم مردمی کردن اقتصاد کشور اشاره کرد و گفت : در استان کرمان با الگوی ویژه ای مردمی کردن اقتصاد مقاومتی را دنبال می کنیم و تاکنون 15 موسسه ملی الگوی قلعه گنج را پذیرفته اند و در حال اجرای آن هستند.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان کرمان خاطرنشان کرد : موسسات ملی در کنار فعالیت های خود به حوزه فرهنگی نیز بر مبنای مسئولیت اجتماعی شان توجه ویژه دارند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار