پرونده خسارات و مشکلات برف مازندران چهارشنبه در دولت مطرح می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، حسین نیازآذری سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران در دیدار با اعضای این مجمع با حضور معاون اول رئیس جمهوری، گفت: پرونده خسارات و مشکلات برف مازندران چهارشنبه در دولت مطرح می شود.

نیازآذری افزود: معاون اول رئیس جمهور بر این باور است که مازندران یک استان مهم برای کشور است و با جایگاه ملی خود از لحاظ بخشی قابلیت های بسیار مهمی در حوزه گردشگری دارد.

وی گفت: از نظر دولت، مازندران استان اصلی کشاورزی کشور است و نقش بسزایی در امنیت غذایی کشور دارد و از همه جهت باید حمایت شود.

جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در این نشست، توسعه صنایع های تک را برای مازندران ضروری دانست و گفت: مازندران علاوه بر وجود ظرفیت های زیاد با محدویت های خاصی هم مواجه است و بنای دولت، اهتمام به برطرف کردن مشکلات استان مازندران است.

وی افزود: عدم مهار آبهای سطحی، زباله، وضعیت نامناسب راه ها و ضعف زیر ساخت ها از مشکلات مازندران است و دولت به دنبال رفع آنها است.

معاون اول رئیس جمهور با عذرخواهی از مردم مازندران بخاطر مشکلات ناشی از برف و قطع گاز گفت: تأمین گاز حق مردم مازندران است و تلاش می شود تا با اتمام سریع تر طرح ساری دامغان مشکل افت فشار گاز مازندران برای همیشه برطرف شود.

جهانگیری با اینکه با کلیه وزرای دولت بیان اینکه بابت اصلاح زیرساخت های استان مذاکره و پیگیری خواهم داشت، افزود: در جلسه چهارشنبه هیأت دولت مسائل، مشکلات و خسارات ناشی از برف اخیر را مطرح می شود و سعی ما بر آن است تا کمک خوبی برای باغداران مازندران تصویب کنیم.

همچنین پیش از سخنان معاون اول رئیس جمهور، استاندار مازندران و هر یک از نمایندگان استان مهم ترین مسائل و مشکلات استان و شهرستان ها را مطرح کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.