مدیر بلوک زایمان بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) فامنین از آماده شدن نخستین فضای خصوصی زایمان مادران در این شهرستان خبر داد.

آماده شدن نخستین فضای خصوصی زایمان مادران در استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سامره قلیچ خانی با اشاره به اینکه با تجهیز قسمت زایمان تک نفره بیمارستان، انجام خوشایند سازی فضاهای زایمانی در فامنین آماده ارائه خدمات به مادران است، گفت: بلوک زایمان بیمارستان امام حسن(ع) فامنین،  به عنوان اولین فضای خصوصی زایمان مادران در سطح استان همدان، در تاریخ 18 ام آبان ماه سال جاری با حضور متخصص مقیم زنان افتتاح شد.

وی افزود: در این بخش جدید تمامی خدمات تخصصی زنان و زایمان شامل زایمان طبیعی، زایمان بدون درد، انواع بی دردی زایمان، زایمان فیزیولوژیک، زایمان با حضور مامای همراه ، زایمان با حضور همسران و همراه بیمار انجام می شود.

مدیر بلوک زایمان بیمارستان ادامه داد: لازم به ذکر است کلاس های آمادگی، برای زایمان نیز از 20 هفته بارداری، به شکل رایگان برای مادران به همراه آموزش ورزش های دوران بارداری، به طور منظم و با حضور مربیان آموزش دیده مامایی، تشکیل می شود.

قلیچ خانی با بیان اینکه، در این بخش امکان انجام زایمان در آب، در فضایی خصوصی و با حضور همسر و همراه بیمار، فراهم می باشد، اظهار کرد: کلیه مادران عزیز در سطح استان می توانند از این فضا جهت انجام زایمانی ایمن و بدون درد استفاده کنند .

وی خاطرنشان کرد: قسمت های مختلف این بخش با تخصصی ترین روش های زیبا سازی و خوشایند سازی فضاها، به بهترین شکل تزیین شده است و آماده خدمت رسانی به کلیه ی زنان و مادران عزیز می باشد.

قلیچ خانی در ادامه تصریح کرد: مادران می توانند برای آشنایی با خدمات جدید بلوک زایمان و زنان، که با حضور دائم دکتر متخصص، انجام می شود و  همینطور برای بازدید حضوری از بخش تازه احداث این مرکز در تمام ساعات شبانه روز به بیمارستان امام حسن(ع)  مراجعه کنند.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.