به بهانه روز مقاومت دانشجویی/5

منتظمی: گیرندگان فیش‌های حقوقی نجومی نباید حاشیه امن سیاسی داشته باشند/ دولت از برجام به عنوان حربه تبلیغاتی استفاده کرد

دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت:گیرندگان فیش های حقوقی نجومی و مفسدین اقتصادی نباید هیچ گونه حاشیه امن سیاسی داشته باشند.

منتظمی: گیرندگان فیش های حقوقی نجومی نباید حاشیه امن سیاسی داشته باشند/ دولت از برجام به عنوان حربه تبلیغاتی استفاده کردمتین منتظمی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در رابطه با موضع جامعه اسلامی دانشجویان نسبت به حقوق های نجومی اظهار داشت: ما از همان ابتدا به عملکرد دولت در رابطه با حقوق های نجومی انتقاد داشتیم.

دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه اگر دولت در رابطه با حقوق‌های نجومی کوتاهی کند و نام متخلفان را به مردم اعلام نکند برای ما جای سوال است، تصریح کرد: مسئله ناگوارتر این است که برخی از بدنه دولت، گیرندگان حقوق های نجومی را به عنوان ذخیره انقلاب معرفی کردند.

وی با اشاره به اینکه جامعه اسلامی دانشجویان در سراسر کشور نسبت به این قضیه موضع گیری کردند، ادامه داد: ما اعلام کردیم که چرا فیش های نجومی باید وجود داشته باشد تا جایی که حتی در چند روز اخیر رسما از گیرندگان فیش های نجومی به دادسرا شکایت کردیم.

منتظمی گفت: در جلسه ای که اخیرا در قوه قضاییه با آیت الله آملی لاریجانی داشتیم این مسئله را مطرح کردیم و آیت‌الله آملی لاریجانی گفت که کارها شروع شده و چندین نفر هم احضار شدند و قاطعانه با متخلفان برخورد خواهند کرد.

دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با تاکید بر اینکه گیرندگان فیش های حقوقی نجومی و مفسدین اقتصادی نباید هیچ گونه حاشیه امن سیاسی داشته باشند، افزود: دولت نباید اجازه دهد که برای این افراد حاشیه امن ایجاد شود، چرا که در غیر این صورت دید مردم نسبت به انقلاب و کشور عوض می‌شود.

وی با اشاره به موضع اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در رابطه با بحث برجام اظهار داشت: ما از همان ابتدا به برجام انتقاد داشتیم چرا که رهبر معظم انقلاب تاکید کرده بودند که غرب، دشمن و آمریکا قابل اعتماد نیستند و ما نیز چندین بار در موضع گیری های خودمان اعلام کردیم که دولت نباید به غرب اعتماد کند.

دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به اینکه در این راستا یک سری کارها انجام دادیم، تصریح کرد: برجام که آمد ما به آن نقد داشتیم و گفتیم چرا آنها باید برای خودشان یک پروسه چندین ساله در نظر داشته باشند و این مسئله خلاف اقتدارگرایی ما است. 

وی افزود: متاسفانه دولت این رویه را قبول کرد و به مردم اطمینان داد که اتفاق خاصی نمی افتد و تحریم ها برداشته خواهد شد اما متاسفانه دیدیم که نه تنها غرب به مفاد برجام پایبند نبود بلکه تحریم های داماتو را ده سال تمدید کرد که نقض صریح برجام است.

منتظمی با بیان اینکه سکوت دستگاه دیپلماسی در قبال بدعهدی های آمریکا برای ما سوال برانگیز است، گفت: در رابطه با موضع گیری اخیر رئیس جمهور که گفتند تحریم ها تاثیری ندارد برای ما سوال است که این موضع گیری رئیس جمهور که با دولت قبل که می گفت تحریم ها کاغذ پاره ای بیش نیست چه فرقی می کند؟ اگر تحریم ها اثری نداشت چرا ما برجام را امضا کردیم؟ متاسفانه برجام سیاست کاملا غلطی بود که دولت صرفا از ان به عنوان حربه تبلیغاتی استفاده کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار