معاونت فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از برگزاری انتخابات و معرفی اعضای جدید هیات امنای انجمن هنرهای نمایشی استان لرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛بهاروند گفت : انتخابات هیات امنای انجمن هنرهای نمایشی استان با حضور ٩٦ نفر از هنرمندان ٢٢ گروه ثبت شده تئاتر استان لرستان در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد برگزار و اعضای اصلی و علی البدل این انجمن انتخاب و معرفی شدند .
 
وی افزود: در این انتخابات و از بین چهارده کاندیدای حاضر ، فرزاد زیدی نژاد از خرم آباد با ٦٥ ، محسن لک از ازنا با ٦١ ، غلامرضا فرید از بروجرد با ٦٠ ، مسلم صالحی از سلسله با ٥٧ و علیرضا بیگلری از الیگودرز با ٤٩ رای به عنوان اعضای اصلی هیات امنای انجمن هنرهای نمایشی استان لرستان معرفی شدند .
 
بهاروند ابراز داشت : همچنین فائزه خوانساری و محسن اکبری نیز با اخذ ٢٤ و ٢١ رای به عنوان اعضای علی البدل این انجمن انتخاب شدند .
 
معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان تصریح کرد : نمایندگان مرکز هنرهای نمایشی کشور بر صحت برگزاری این انتخابات نظارت داشته و اذعان داشت که این رقابت در فضای کاملاً آرام ، بدون تشنج و دوستانه برگزار شد .
 
ماشاالله بهاروند ادامه داد : منتخبان باید طی ١٠ روز آینده نسبت به برگزاری اولین جلسه ی هیات امنای انجمن هنرهای نمایشی استان اقدام و رییس ، نایب رییس ، خزانه دار ، بازرس و روابط عمومی انجمن را معرفی نمایند .

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.