فرنگی کار وزن 98 کیلو گرم تیم کشتی بیمه رازی گفت:امیدوارم در مسابقات جام باشگاه های جهان بتوانیم نایب قهرمانی کشتی آزاد را به قهرمانی تبدیل کنیم و جام را به ایران برگردانیم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مهدی علیاری در آستانه اعزام به مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان اظهار داشت: با توجه به تغییر قوانین حضور در این مسابقات می‌تواند جایگاه ما را در قانون جدید در میان حریفان مشخص کند ضمن اینکه با توجه به اینکه این رقابت‌ها در اروپا برگزار می‌شود فرنگی‌کاران اروپایی که از مدعیان اصلی جهان هستند، حضوری جدی خواهند داشت.
قهرمانی بازی های آسیایی درباره شرایط خودش و تیم بیمه رازی گفت:خوشبختانه شرایط خوبی داریم و بعد از مدت‌ها دوری از تشک کشتی و یک رقابت جدی حضور در این مسابقات می‌تواند هم محک خوبی و هم حرکتی برای پیشرفت رو به جلو باشد تا با نقاط ضعف و قوتم بیشتر آشنا شوم.
 
کشتی‌گیر وزن 98 کیلوگرم بیمه رازی در خاتمه عنوان کرد کرد: همیشه انتظارات از نمایندگان کشورمان در میادین بین‌المللی بالا بوده و امیدوارم بتوانیم نایب قهرمانی کشتی آزاد را به قهرمانی تبدیل کنیم و جام را به ایران برگردانیم. تمام مسئولان تیم از مدیریت گرفته تا کادر فنی و کشتی‌گیران در این ماه‌ها از جان و دل مایه گذاشتند تا تیم به موفقیت برسد.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار