آرام قادر پور فرزند همکار این شبکه به عنوان یکی از نمایندگان استان آذربایجان غربی و بازیکن تیم ملی در مسابقات جهانی کاراته حضور دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ آرام قادر پور قم قلعه 17 ساله از شهرستان مهاباد درمسابقات جهانی قهرمانی کاراته کیوکوشین در سبک IFK که در شهر وارنا بلغارستان در حال برگزاری است به عنوان یکی از نمایندگان استان آذربایجان غربی و بازیکن تیم ملی حضور دارد. وی در مسابقات کشوری در تهران با کسب عنوان برتر مجوز شرکت در این دوره از مسابقات را کسب کرده بود.

این ورزشکار در اولین بازی خود در وزن منهای 55 کیلوگرم مقابل حریف اکراینی خود به میدان رفت و در پایان این بازی موفق به شکست حریف خود شد و به مرحله بعدی این دوره از مسابقات راه یافت.

وی قبلا نیز در مسابقات آسیایی کاراته در سبک IKUکه در شهر ورامین تهران و با شرکت کشور های مختلف از قاره پهناور آسیا برگزار شده بود موفق به کسب مقام قهرمانی این مسابقات شده بود.

شایان ذکر است آرام قادر پور تاکنون موفق به کسب مقام قهرمانی در آسیا ،کسب مقام های اول (4 بار) و سومی (یک بار) در سبک IFK درسطح کشور ، اول (2 بار) و دوم (یک بار) در سبک اویاما در سطح استان و 4 مقام قهرمانی در سبک اویاما در سطح شهرستان شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.