نوزدهمین نمایشگاه تخصصی – صادراتی فرش دستباف در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان گشایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در این نمایشگاه 152 تولید کننده و دست اندرکار بازار فرش از استان های اصفهان، تهران، فارس، آذربایجان شرقی، اردبیل، قم، کرمان، یزد، چهار محال و بختیاری، کردستان و گلستان حضور دارند.
نفیس ترین فرش های دستباف کرک و ابریشم اصفهان، فرش نایین، فرش تمام ابریشم قم، انواع گبه و گلیم، چرم فرش، فرش بیجار، قالی های روستایی و عشایری با رنگ های صد در صد گیاهی و گلیم فرش های بختیاری از جمله تولیدات هنرمندانه ای است که طی 6 روز در این نمایشگاه عرضه می شود.
درگستره 9 هزار متر مربع سالن ها این نمایشگاه علاوه بر ارائه تازه ترین آثار و محصولات تولید شده فرش دستباف استان های مختلف کشور، فعالیت های مرتبط با بافت و طراحی فرش دستباف توسط انجمن طراحان و نقاشان فرش دستباف اصفهان به نمایش گذاشته شده است.
سالن های این نمایشگاه هرکدام به نام اساتید و پیشکسوتان فرش از جمله استاد رضا شاکرین، استاد علی خدادادی، استاد محمود داعی و استاد هرمز صفدر زاده حقیقی نامگذاری شده است.
همچنین غرفه های ویژه ای به منظور معرفی و اطلاع رسانی هر چه بهتر اقدامات آموزشی در این بخش، به دانشگاه هنر اصفهان و جمعی از هنرستان های استان اختصاص یافته است.
علاقه مندان، متخصصان و دست اندرکاران این هنر-صنعت می توانند هر روز از ساعت 15 الی 22 از آخرین دستاوردهای هنرمندان قالیباف دیدن کنند.
نوزدهمین نمایشگاه تخصصی-صادراتی فرش دستباف ( ایران-اصفهان) با برند carpex 2016 از روز (یکشنبه) 14 آذر ماه تا 19 آذر ماه در محل نمایشگاه های بین المللی استان واقع در پل شهرستان، دایر خواهد بود.
در مراسم افتتاحیه نوزدهمین نمایشگاه تخصصی- صادراتی فرش مجتبی خسرو تاج معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و رییس سازمان توسعه تجارت، استاندار اصفهان، رییس مرکز ملی فرش ایران و روسای اتحادیه های فرش اصفهان حضو ر داشتند .



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.