کارشناس و مربی والیبال:

گزینه‌های بهتری هم برای هدایت تیم ملی والیبال وجود داشت

سیدعباسی معتقد است علاوه بر 3 گزینه‌ای که نامشان از سوی فداسیون برده شد، نفرات دیگری هم بودند که می‌توانستند انتخاب شوند.

جهانگیر سیدعباسی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال ایران، گفت: متاسفانه والیبال ایران هر چند وقت یک بار درگیر این چالش می‌شود و باید برای انتخاب سرمربی تیم ملی دست به کار شود.

وی ادامه داد: تیم ملی والیبال ایران به یک مربی نیاز دارد که بتواند چند سال پیاپی هدایت ملی پوشان را بر عهده داشته باشد و برنامه‌های طولانی مدت در تیم ملی پیاده کند. اگر والیبال ایران اهداف بزرگی همچون رفتن روی سکوی المپیک 2020 را در سر دارد، باید بر اساس همین اهداف دست به انتخاب سرمربی بزند.

سیدعباسی افزود: فدراسیون باید با دقت نظر کافی روی گزینه های مورد نظر تمرکز کند. هرچند من معتقدم علاوه بر این سه مربی که نامشان مطرح شده بود، مربیان بهتری هم بودند که می‌توانستند گزینه خوبی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران باشند.

وی خاطرنشان کرد: مندز و استویچف در زمینه کار کردن با تیم ملی تجربه ندارند و نباید ایران برایشان نخستین تجربه باشد. آناستازی هم هرچند مربی بزرگی است اما سال‌هاست موفق به کسب مقامی در سطح ملی و حتی باشگاهی هم نشده است. 

این کارشناس والیبال در پایان گفت: امیدوارم هر انتخابی که صورت می‌گیرد در نهایت به سود تیم ملی باشد. والیبال ما در جهان شناخته شده است و باید در ادامه هم سطح خود را حفظ کند و بتواند شرایط بهتری نسبت به یکی دو سال قبل پیدا کند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار