یکی از پروژههای ناتمام در تربت جام دروازه زیارت یا همان دروازه قرآن است که سالها در خواب زمستانی به سر می برد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، پروژه دروازه زیارت یا همان دروازه قرآن که در سال ۱۳۸۹ در ورودی شهر تربت جام کلنگ آن به زمین زده شد متاسفانه پس از حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی این پروژه حدود ۶ سال به خواب زمستانی رفته است.

پروژه دروازه زیارت تربت جام سالها آروزی افتتاح دارد

این درحالیست که پس از گذشت سالها هنوز هم خبر از تکمیل شدن این پروژه نیست و شهردار تربت جام در این باره می گوید : متاسفانه به سبب عدم وجود اراده کافی در چند سال اخیر برای تکمیل پروژه های شهری بویژه دروازه زیارت این شهرستان بعد از چند سال نیمه کاره رها شده است.

محمد یوسف بدری احمدی افزود : پروژه‌ای که باید دو ساله به بهره ‌برداری می‌رسید، بلاتکلیف مانده و اکنون با پیشرفت 50 درصد هر سال 10 درصد پیشرفت فیزیکی لاک پشتی دارد.

فرماندار تربت جام نیز با اشاره به پروژه های راکد در سطح شهرستان گفت : پنج پروژه، کنارگذر تربت جام به تایباد، استادیوم چمن مصنوعی پنج هزارنفری، هنرکده موسیقی، فرهنگسرا و دروازه زیارت جز پروژه های راکد و مهم شهرستان تربت جام هستند که برای به سرانجام رسیدن نیاز به 52میلیارد تومان اعتبار دارند و چنانچه این اعتبار تامین شود تا پایان سال 96این پروژه ها به بهره برداری خواهد رسید.

پروژه دروازه زیارت تربت جام سالها آروزی افتتاح دارد

علی رستمی افزود : درخصوص دروازه زیارت تربت جام هزار و 200 میلیارد تاکنون هزینه شده است و برای اتمام آن حداقل به همین میزان اعتبار دیگر نیاز داریم.

انتهای پیام//م.ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.