استاندار گفت : تسهیلات با اولیت بندی به بنگاه های اقتصادی،پرداخت می شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ فریدون همتی در جلسه شورای هماهنگی بانک های استان،افزود : اولویت پرداخت تسهیلات باید توجه به دو شاخص اشتغال زایی و وجود بازار خرید برای محصول مورد نظر باشد.

 وی اضافه کرد : بانک ها باید شرایط اعطای تسهیلات مورد نیاز بنگاه های اقتصادی را آسان کنند و در زمینه مسائل حقوقی مربوط به این موضوع نیز روان سازی لازم را داشته باشند.

استاندارعملکرد برخی بانک های کشور در حوزه پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید را مناسب ارزیابی کرد و گفت : این روند در سطح استان  مشاهده نمی شود و این نشان دهنده این است که بانک های  محلی عملکرد مناسبی نداشته اند.

همتی همچنین بر رفع مقرارت مزاحم در پیشبرد اهداف تاکید کرد  و گفت :  از نظر میزان پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهای صنعتی محدودیتی وجود ندارد و هر واحدی که قادر است مشکلات خود را با وام برطرف کند این شرایط برایش فراهم می شود.

 استاندار در ادامه  از برگزاری یک نشست با ائمه جمعه در هفته آینده خبر داد و گفت : در این نشست گزارشی از کارهای انجام شده در حوزه اشتغال و اقتصاد ارائه می  شود .

همتی هدف از برگزاری این نشست را نزدیک شدن دیدگاههای مدیران دولتی و ائمه جمعه بیان کرد و گفت : آنچه ما از بیانات رهبری برداشت کرده ایم در فعالیتهای انجام شده است  اما اگر ائمه جمعه پس از شنیدن گزارشها نظر دیگری داشتند که اجرایی بود استقبال می کنیم.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.