پروسه بازگشت مدافع سابق آبی ها به تیم منصوریان

بازگشت منتظری به تیم فوتبال استقلال بستگی به نظر منصوریان سرمربی تیم دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به صحبت های متظری مبنی بر بازگشت وی به جمع استقلالی ها اما به نظر می رسد مسئولان استقلال هنوز در این خصوص تصمیم گیری نکرده اند و به نوعی این خود منتظری بوده که برای بازگشت به استقلال چراغ سبز نشان داده است.

شنیده می‌شود منتظری در فهرست علیرضا منصوریان نیست اما از آنجایی که خودش ابراز تمایل کرده به استقلال برگردد، سرمربی استقلال هم بی‌میل نیست او را به خط دفاعی تیمش اضافه کند و با این تفاسیر  صحبت‌هایی مبنی بر بازگشت منتظری به تیم فوتبال استقلال در بازار نقل‌وانتقالات نیم‌فصل شنیده می‌شود.

اما به نظر، مسئولان باشگاه استقلال نیز به منتظری اعلام کرده اند که برای فسخ با تیم فعلی اش خودش باید این کار را انجام دهد و استقلال حاضر نیست مبلغی را برای جدایی اش بپردازد .

همچنین با توجه به ترافیک شدیدی  که در خط دفاع استقلال به چشم می خورد کمتر کسی تصور میکند بازگشت منتظری در نیم فصل به تیم سابقش عملی شود اما به نظر با نظر مثبت منصوریان این اتفاق رخ دهد و با جدایی مجیدی و حاج محمدی این امر صورت گیرد .

در نهایت باید منتظر ماند و دید آیا منصوریان نام منتظری را در لیست نیم فصل خود قرار خواهد داد یا خیر؟

عضو هیئت مدیره استقلال درباره جذب منتظری گفت: در مورد جذب منتظری نیز باید بگویم وی بازیکن با اخلاقی است و در صورت نیاز منصوریان این بازیکن را جذب خواهیم کرد اما در نهایت همه چیز به لیست نهایی سرمربی تیم بستگی دارد و تا زمانی که ارائه نشود نمی توان اظهار نظری انجام داد. منتظر هستیم در پایان رقابتهای نیم فصل لیست خریدهای احتمالی و مورد نیاز استقلال از سوی منصوریان به هیئت مدیره ارائه شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار