پاسخ دبیر فدراسیون والیبال به شایعه قرارداد با آناستازی!

دبیر فدراسیون والیبال با رد خبر توافق نهایی با آناستازی، گفت: هنوز چیزی درباره حضور این مربی ایتالیایی، در ایران قطعی نشده است.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها والیبال ایران بیش از هر موضوع دیگری با دغدغه انتخاب سرمربی جدید خود درگیر است. موضوعی که سوژه روز والیبالی ها است و هر روز اخباری جدید در این باره به گوش می رسد. در همین راستا روز گذشته شایعه ای به گوش رسید مبنی بر اینکه فدراسیون والیبال ایران با آندره آناستازی که یکی از گزینه های محتمل نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران است به توافق رسیده و قراردادی دو ساله با وی امضا کرده است. 

محمود افشار دوست، دبیر فدراسیون والیبال ایران اما این خبر را تکذیب کرد و گفت: هنوز هیچ چیز درمورد حضور آناستازی در ایران قطعی نیست. ما زمان دو هفته ای برای انتخاب سرمربی جدید مطرح کرده ایم که هنوز این زمان به اتمام نرسیده است و نباید در این رابطه عجله کرد. 

وی اضافه کرد: گزینه هایی که پیشنهاد فدراسیون والیبال ایران را دریافت کرده اند باید یک سری تحقیقات انجام دهند و به این سرعت نمی‌توانند پاسخ فدراسیون را بدهند. ما هم باید همه گزینه‌ها را مورد بررسی قرار دهیم.

افشار دوست در ادامه خاطرنشان کرد: در ابتدا فدراسیون والیبال باب مذاکره را با گزینه‌های بزرگی باز کرد. ما سراغ مربیانی رفتیم که دارای دیسیپلین،توانایی فردی و تجربه باشند. اما برخی از آن‌ها به دلایلی علاقه مند به حضور در ایران نبودند. 

وی ادامه داد: نفراتی مانند رزنده، مک کاچن و یا گلن هوک علاقه ای به خروج از کشورشان ندارند و به همین دلیل از جمع گزینه‌های ما خارج شدند. مارسلو مندز هم به دلیل علاقه ای که به ادامه کار با تیم باشگاهی اش داشت از گزینه های ما خارج شد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار