به گزارش
گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از خبر آنلاین بزرگترین فروشگاه آنلاین کشور بهعنوان مبدع و آغازگر رخداد خرید «یلدای
شگفتانگیز» لجستیک خود را برای سال 1395 بهطور کامل تجهیز کرده تا بتواند
رکورد فروش آنلاین در یک روز را بشکند.
ایده اختصاصی دیجی کالا از
سوی کسبوکارهای اینترنتی مورد استقبال گسترده قرارگرفته است و امسال با
پیوستن تعداد بیشتری از تأمین کنندگان کالاهای اورجینال شاهد توسعه
اعتمادسازی از نوع B2C خواهیم بود.
گفتنی است دیجی کالا سال گذشته
با 500 برند ایران و خارجی یلدای 94 را با آماری متفاوت شامل حضور آنلاین 3
میلیون کاربر همزمان پای سایت و 56 میلیون بازدید پشت سر گذاشت و امسال
با حضور بیش از ۹۰۰ برند داخلی و خارجی شگفتیساز خواهد شد.
امسال
کاربران میتوانند با رفتن به سایت digikala.com در تاریخ 29 و 30 آذر
یلدایی متفاوت را باهدف کاهش هزینههای نهایی خرید و کلیک روی تخفیفهای
گسترده درنظرگرفته شده، تجربه کنند.