مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: در ۸ ماهه امسال به میزان ۳ میلیون و ۷۵۰هزار لیتر بنزین و نفتگاز در جایگاه مرزی شهرستان بیله‌سوار فروخته شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حجت مدنی در جلسه هماهنگی جایگاه مرزی شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: طبق آخرین گزارشات به دست آمده در 8 ماهه امسال به میزان 3 میلیون و 750هزار لیتر بنزین و نفتگاز در جایگاه مرزی شهرستان بیله‌سوار فروخته شده است.

وی افزود: امسال مقدار فروش جایگاه مرزی اعم از فروش در باک و فروش از تلمبه 3 میلیون و 750هزار لیتر بوده که به طور متوسط روزانه شاهد فروش 15 هزار و 250 لیتری بودیم که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد قابل توجهی داشته و افزایش مسافران و ترددکنندگان را در این مسیر نشان می‌دهد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: در 8 ماهه نخست امسال تردد خودروهای سبک و سنگین در این جایگاه به تعداد 20 هزار خودرو بوده که از این تعداد 8 هزار و 400 خودرو ایرانی و 11 هزار و 600 خودرو خارجی بوده‌اند که این موضوع نشان از افزایش ترددکنندگان خارجی در این منطقه است.

مدنی تصریح کرد: مقدار فروش بنزین در باک خودروها 216 هزار لیتر و مقدار فروش نفتگاز در باک خودروها 3 میلیون و 225 هزار لیتر است و مقدار فروش از تلمبه جایگاه برای نفتگاز با قیمت هر لیتر 11 هزار ریال به میزان 310 هزار لیتر بوده که با توجه به فروش از تلمبه در 8 ماهه نخست سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

وی بیان کرد: با گزارشات به دست آمده امسال بنزین و نفتگازی که در جایگاه مرزی بیله‌سوار فروخته شده نسبت به مقدار مشابه سال گذشته نشان‌دهنده افزایش قابل توجه فروش در باک و فروش از تلمبه در این جایگاه است و در ضمن این موضوع در طول سال حالت صعودی داشته است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار