معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) اعلام کرد: خدمات دهی به زائران اربعین در سال جاری نسبت به پارسال 40 درصد افزایش داشته است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ رمضان دستیاری گفت : خدمات دهی به زائرین توسط این نهاد در اربعین امسال در 2 بخش و از محل جمع آوری نذورات مردمی و دریافت اعتبار از مرکز ارائه شد و در مجموع 45 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی تاکید کرد: از این میزان مبلغ هزینه شده 22 میلیارد ریال برای خدمات دهی به مددجویان زائر هزینه شد و مابقی نیز برای سایر زائرین اربعین هزینه شد.

دستیاری با بیان اینکه اربعین امسال روزانه 33 هزار پرس غذای گرم تهیه و توسط موکب های این نهاد در مسیر تردد زائرین اربعین توزیع شد، اظهار کرد: خدمات دهی به زائرین توسط این نهاد در 15 موکب در مناطق مختلف استان ایلام انجام شد و همچنین 13 مکان نیز برای اسکان اضطراری زائرین در نظر گرفته شد.  

وی اسکان زائران اربعین در 13 مکان در مسیرهای تردد این افراد، فراهم کردن 15 مکان برای پارکینگ خودرو در شهر مهران و اعزام 207 نفر از مددجویان به عتبات عالیات را از اقدام های این اداره کل در اربعین امسال برشمرد.

دستیاری اضافه کرد: علاوه بر این امدادگران این نهاد بصورت شبانه روزی در موکب ها خدمات رسانی لازم را به زائرین اربعین حسینی ارائه دادند.  

به گفته وی، در اربعین امسال همچنین 33 حامی جدید برای مشارکت در طرح اکرام و محسنین جذب و حمایت کودکان نیازمند مددجو را بر عهده گرفتند.













انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.