حضور رییس فدراسیون و مشاور عالی در تمرین تیم ملی وزنه برداری

نخستین مرحله اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشورمان امروز صبح در محل کمپ تیم ها ملی با حضور علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری آغاز شد.

حضور رییس فدراسیون و مشاور عالی در تمرین ملی پوشانبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛  تیم های ملی وزنه برداری بزرگسالان و نوجوانان کشورمان نخستین جلسه تمرینی خود را صبح امروز( شنبه 13 آذرماه) در سالن های (A) و(B) کمپ تیم های ملی واقع در ورزشگاه آزادی تهران انجام دادند.تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان نیز با 11 وزنه بردار دعوت شده به اردو کار خود را زیر نظر سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی بزرگسالان، وحید ربیعی مربی  و نواب نصیرشلال مشاور تیم ملی آغاز کردند. همچنین در ابتدای این تمرین3 وزنه بردار با هماهنگی انوشیروانی در تمرین حضور نداشتند.

گفتنی است؛ علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری و سپس محمد نصیری مشاور عالی رییس فدراسیون برای خوش آمدگویی به اردونشینان در سالن (A) کمپ تیم های ملی حضور یافتند و از نزدیک با ملی پوشان گفتگو کردند. رییس فدراسیون وزنه برداری پس از خیر مقدم به ملی پوشان گفت: همه وزنه بردارانی که در اردوی تیم ملی حضور پیدا می کنند امیدهای ما در المپیک 2020 هستند. تلاش های زیادی برای برپایی اردوهای تیم ملی شده است تا افتخارآفرینی برای کشورمان صورت گیرد تا دل ملت، خانواده شهدا و رهبرانقلاب شاد شود.

وی ادامه داد: خط قرمز فدراسیون وزنه برداری دوپینگ است که با جدیت به دنبال مبارزه با دوپینگ هستیم. کادر فنی تیم ملی هم نظم خاصی را در اردوهای تیم ملی بنا نهاده است و باید ملی پوشان تحت هدایت مربیان خود به آینده و قهرمانی دست یابند.این راه برای جوانان کشورمان از سوی فدراسیون وزنه برداری مهیا شده است.

رییس فدراسیون وزنه برداری به اردونشنیان گفت: باید سعی و تلاش خود را برای موفقیت انجام بدهید تا در ترکیب اصلی تیم ملی وزنه برداری حضور داشته باشید و پس از آن نباید مغرور شوید و دست از تلاش بردارید. وزنه بردارانی هم از اردوی تیم ملی وزنه برداری خط می خوردند نباید آنها ناامید شوند که دیگر جایی در اردوی تیم ملی ندارند و باید با این رقابت سالم و شایسته تیم ملی قوی برای حضور در مسابقات جهانی و المپیک 2020 داشته باشیم.

در ادامه محمد نصیری مشاور عالی رییس فدراسیون وزنه برداری به وزنه برداران دعوت شده با اردو یادآور شد: یک روز قهرمانی در مسابقات و المپیک تمام می شود اما باید با اخلاق پهلوانی بین مردم باشید تا همیشه در قلب مردم جای داشته باشید.

انوشیروانی سرمربی تیم ملی نیز در صحبت های خود برای ملی پوشان تاکید کرد: طبق قولی که داده بودیم برای موفقیت سالهای آینده دست به جوانگرایی زدیم و از وزنه برداران شایسته کشورمان در بدنه تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان استفاده کردیم. امیدوارم که نفرات دعوت به اردو از این فرصت به خوبی استفاده کنند و خود را در ترکیب اصلی تیم ثابت کنند.

در پایان لازم به ذکر است؛ 13 وزنه بردار دعوت شده به اردوی تیم ملی نوجوانان نیز تحت نظر محمد حسین برخواه سرمربی، اکبر خورشیدی و علیرضا امینی فرد مربیان این رده سنی نخستین تمرین خود را صبح امروز انجام دادند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار