کارشناس هواشناسی گلپایگان از کاهش ۱۴ درصد بارندگی در سه ماه سال زراعی نسبت به مقدار مشابه سال گذشته در این شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مرتضی آقابابایی  اظهار داشت : میزان بارندگی در روز پنجشنبه مورخ یازده آذر ماه ۹.۹ میلی متر و در ادامه بارندگیها در روز جمعه ۳۲.۶میلیمتر بارش را شاهد بودیم.

کارشناس هواشناسی و دیده بان هواشناسی گلپایگان بیان داشت : میزان نزولات آسمانی در سه ماه آغاز سال زراعی ۷۳.۸ درصد بوده است که در مقایسه با مقدار مشابه در سال گذشته با ۱۴ درصد کاهش بارندگی مواجه بوده ایم.

کارشناس هواشناسی گلپایگان عنوان کرد: براساس پیش بینی هواشناسی این هفته هیچ بارندگی را شاهد نخواهیم بود.

دیده بان هواشناسی در شهرستان ادامه گفت: طی ساعات امروز در حوالی ظهر و بعداز ظهر وزش بادی با سرعت ۱۸کیلومتر بر ساعت را در شهرستان شاهد خواهیم بود .

آقابابایی تصریح کرد: طی هفته آینده دمای هوا با ۱ الی ۲ درجه افت فشار همراه خواهد بود و پدیده خاصی را نخواهیم داشت .

وی گفت:کمینه دما طی امروز در اوایل صبح ۷درجه بوده و پیشینه دما تااین ساعت ۱۲.۲ درصد می باشد .
کارشناس هواشناسی در ادامه اظهار داشت : بر اساس اعلام های صورت گرفته بارندگیهای دیر هنگام را در سالجاری پیش بینی خواهیم کرد ولی سامانه هواشناسی بارندگی نسبتا خوبی را برای زمستان پیش بینی کرده است.

آقابابایی با اشاره به پیش بینی های صورت گرفته در خصوص میزان بارندگی ها عنوان کرد : بارندگی پاییز در سال جاری با تاخیر بود ولی پیش بینی میشود ۵۰ درصد بارش ها را در زمستان شاهد خواهیم بود.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.