مظفری:والیبال ایران به یک مربی رزومه‌دار نیاز دارد/سیچلو به درد تیم ملی نمی‌خورد

کارشناس و مربی والیبال ایران گفت:معتقدم تیم ملی به یک سرمربی با رزومه قوی و سابقه عالی نیاز دارد و فردی مانند سیچلو به درد سرمربیگری ایران نمی‌خورد.

ایرج مظفری در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال ایران، که این روزها دغدغه اصلی فدراسیون والیبال است، گفت: تیم ملی والیبال ایران پس از آنکه با رشد و پیشرفت چشمگیری مواجه شد، در یکی 2 سال اخیر نتوانست نمایش خوبی ارائه دهد و نتایج قابل قبولی بگیرد. موضوعی که شاید عدم حضور یک سرمربی در حد و اندازه های ولاسکو در آن بی تاثیر نباشد.

وی ادامه داد: والیبال ایران به یک مربی رزومه دار و با تجربه نیاز دارد که بتواند تمام و کمال در اختیار تیم ملی والیبال ایران باشد. فدراسیون والیبال این روزها و پس از المپیک 2016 جلسات متعددی برگزار کرده است و قطعا به فاکتورهایی در این زمینه رسیده است. حال باید دید از بین 3 گزینه مطرح شده یک مربی انتخاب خواهد شد یا فردی دیگر سکان دار هدایت تیم ملی می شود.

سرمربی اسبق تیم ملی جوانان ایران درباره زمزمه های حضور سیچلو روی نیمکت تیم ملی ایران گفت: به اعتقاد من سیچلو به درد سرمربیگری والیبال ایران نمی‌خورد. همان زمانی که پیش از حضور لوزانو با این مربی قرارداد دو ساله امضا شد من انتقادات زیادی به این قضیه کردم. این که یک مربی قراردادش یک ساله باشد و دستیارش قرارداد دو ساله داشته باشد اتفاقی عجیب بود!

مظفری ادامه داد: شرایطی که 3 گزینه فدراسیون والیبال ایران دارند نشان از این دارد که آناستازی نسبت به مندز و استویچف محتمل تر است. با این حال هنوز چیزی قطعی نیست و باید منتظر ماند و دید کدام مربی با شرایط ایران جور می شود.

وی ادامه داد: امیدوارم هر مربی که از سوی فدراسیون والیبال انتخاب می شود دلسوز والیبال باشد و تنها به تمرینات تیم ملی بسنده نکند. بلکه به کمیته های استعدادیابی سر بزند و تیم های پایه را زیر نظر بگیرد. نباید فراموش کرد که تیم ملی ایران نیاز به تغییر نسل دارد و باید به بازیکنان جوان تر توجه شود. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رحیم بشارت
۱۶:۲۸ ۳۱ شهريور ۱۳۹۶
با سلام خدمت ریس فدراسیون والیبال ایران . به نظر من خود آقای ایرج مظفری بهترین گزینه برای سرمربیگری تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران میباشند ایشان استخوان خرده این رشته و تحصیل کرده و دارای فهم و شعور بالای والیبال هستند .دنبال مربی خارجی نباشید
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۰:۰۸ ۱۴ آذر ۱۳۹۵
سیچلو رو نیارید اون فقط انالیز کردنش خوبه .مربی برزیل رو بیارین یا فرانسه .
آخرین اخبار