علی نادری گفت: اردوی های مشترک با هدف بررسی عملکرد بازیکنان جوان در کنار با تجربه ها برگزار می شود.

پنجمی فوتبال ساحلی جهان حاصل تلاش های بی وقفه استبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛علی نادری در ابتدا گفت: در دومین اردوی مشترک تیم های ملی بزرگسالان و تیم (ب) را قرار داریم. این اشتراک اردو برای بازیکنان جوان تیم (ب) بسیار مفید است و آنها می توانند خود را با شرایط تیم بزرگسالان تطبیق بدهند. 

سرمربی تیم ملی (ب) ادامه داد: تمرینات بازیکنان تیم (ب) انگیزه بالا، شادابی و آمادگی آنها را نشان می دهد که به همین دلیل برگزاری بازی دوستانه را هم در دستور کار خود قرار دادیم که روز گذشته تیم (ب) به مصاف تیم شهرداری بندرعباس رفت.

نادری ‌افزود: بازی تدارکاتی روز گذشته بسیار خوب و هدف ما از برگزاری آن صرفا حضور بازیکنان جوان در شرایط مسابقه بود. به همین دلیل نتیجه آن اهمیتی برایمان نداشت و حتی برای مشخص شدن برنده مسابقه هم با نظر کادرفنی دو تیم ضربات پنالتی را نزدیم.

مربی تیم ملی بزرگسالان در ادامه تاکید کرد: در این اردو ۲۰ بازیکن برتر ایران را دعوت کرده ایم. البته پیمان حسینی به دلیل مصدومیت در این اردو حضور ندارد و امیرحسین اکبری هم دچار سرماخوردگی شدیدی شده است. 

نادری درخصوص مسابقات پیش روی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان گفت: حدود ۲ماه دیگر بازیهای مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۷ باهاما را در پیش داریم و در واقع اردوهای خود را برای حضور در این مسابقات برگزار می کنیم. خوشبختانه بازیکنان علیرغم پایان لیگ های فوتبال ساحلی کشور در شرایط خوبی قرار دارند و به همین جهت اردوی های مشترک را با هدف اضافه کردن تدریجی بازیکنان جوان به تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برای مسابقات جام جهانی پیگیری می کنیم.

وی در پایان درباره حضور ایران در رده پنجم رنکینگ جهانی گفت : به هرحال حضورمان در این رتبه حاصل تلاش های بی وقفه ای است که انجام می دهیم. البته تلاش ما حضور در ۴ رده نخست است که بدون شک عملکرد ایران در رقابت های جام بین قاره ای هم مهر تاییدی بر این هدفمان است.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار