برگزاری رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان در اوکراین بازتاب مناسبی در خبرگزاری و سایت های کشورهای روسیه و آمریکا داشت.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یک سایت داغستانی با اشاره به برگزاری دیدار فینال بین تیم های بیمه رازی و تایتان مرکوری آمریکا در این مسابقات نوشت:سنگین وزن آمریکایی با پیروزی در آخرین مسابقه در دیدار فینال باعث قهرمانی تیم تایتان مرکوری در سومین دوره جام باشگاه های جهان در اوکراین شد.
 
رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان بسیار هیجان انگیز و غیرقابل پیش بینی بود و در مسابقه فینال دیوید خنچیگیاشویلی در وزن 61 کیلوگرم از تیم تایتان مرکوری که در دو مسابقه اول خود به پیروزی رسیده بود و در مرحله نیمه نهایی برابر واسیلی شوپتار باخته بود در دیدار فینال در مسابقه با مسعود اسماعیل پور به واسطه قضاوت غیر قابل منتظره ای هر دو کشتی گیر دیسکالیفه شدند که این موضوع در نهایت به نفع آمریکایی ها شد.
 
در این گزارش همچنین به برتری درینگر شاگرد جان اسمیت برابر رضا افضلی و برتری عباس طحان برابر کایل اسنایدر قهرمان المپیک و جهان اشاره شده است.
 
همچنین در این گزارش با اشاره به اینکه پرویز هادی در حالی که 2 بر صفر از حریف آمریکایی جلو بود و به نظر قادر به پیروزی بود نتیجه را 3 بر 2 واگذار کرد، و آمریکایی ها که در مرحله نیمه نهایی در یک مسابقه نزدیک تیم اوکراین را شکست داده بودند، قهرمان شوند و با این نتیجه تیم بیمه رازی پس از دو دوره قهرمانی در این مسابقات نتوانست از عنوان خود دفاع کند و در پایان این مسابقات به تیم های اول تا سوم به ترتیب 25 هزار، 15 هزار و ده هزار دلار جایزه نقدی اهداء شد.
 
همچنین سایت فدراسیون کشتی روسیه نیز در گزارشی با اشاره به برگزاری  رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان در اوکراین به این موضوع اشاره کرده است که الیاس بیک بولاتوف و ساناکویف روس با شکست تیم خود بیمه رازی ایران مقابل تایتان مرکوری آمریکا به مقام دوم این مسابقات رسیدند.
 
سایت فدراسیون کشتی اوکراین نیز در زمینه برگزاری مسابقات جام باشگاه های جهان با اشاره به سومی نماینده این کشور در این مسابقات به این استقبال خوب تماشاگران از رقابت ها اشاره کرده و در ادامه اعلام نموده، تاکنون سابقه نداشته که رقابت های مهم بین المللی خارج از شهر کیف برگزار شود و خارکف نشان داد که می تواند میزبان مسابقات بزرگ باشد.
 
سایت فدراسیون کشتی آمریکا نیز در گزارش کاملی از این رقابت ها با اشاره به قهرمانی نماینده این کشور در مسابقات جام باشگاه های جهان پس از دو سال با برتری مقابل بیمه رازی، گزارش کاملی از دیدار فینال را ارائه داده  و به مبارزات نفر به نفر اشاره شده است.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار