مویدی در جمع خبرنگاران مطرح کرد

راه اندازی ٢ مركز نگهداری از زنان معتاد متجاهر در تهران/ آغاز جمع آوری معتادان خیابانی از هفته آینده

قائم مقام دبیركل ستاد مبارزه با موادمخدر از راه اندازی ٢ مركز نگهداری زنان معتاد متجاهر در تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی مویدی در حاشیه نخستین همایش ملی صیانت و گفتمان سازی اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر گفت: به زودی ٢ مركز نگهداری از زنان معتاد متجاهر در تهران راه اندازی می شود.

وی افزود: ظرفین این مراكز جمعا ٤٠٠ نفر است. ضمن اینكه طرح جمع آوری مردان معتاد متجاهر نیز از این هفته آغاز می شود.

وی همچنیندر مورد عملكرد سازمان های مردم نهاد در ارصه مبارزه با موادمخدر گفت: با وجود اقدامات صورت گرفته  در دو سه دهه گذشته  ر امر مبارزه با موادمخدر، امروز شاهد حركت جدیدی با حضور سمن ها هستیم.

مویدی یادآور شد: یكی از سیاستهای هدفمند ستاد مبارزه با موادمخدر حمایت های مادی و معنوی از سمن ها  ر تمامی سطوح است.

وی ادامه داد: البته چون قبل تجربه استفاده از سمن ها در این حوزه را نداشتیم، با خلاهایی مواجه هستیم كه برگزاری این جلساتبه رفع ان كمك میكند.

مویدی در مورد اخرینامار تعداد معتادان در كشور گفت: نتایج اخرین شیوع شناسی هنوزبه دست نیامده و نمیتوان عددی اعلام كرد.

وی درمورد برگزاری جلسات دستگاههای مرتبط با اعتیاد با مقام معظم رهبری گفت: آخرین نشست با ایشان نشان می دهد كه معظم له از برنامه ریزی و اقدامات صورت گرفته رضایت نسبی دارند اما این اقدامات كافی نیستو باید بیشتر تلاش كنیم.

قائم مقام دبیركل ستاد مبارزه با موادمخدر ادامه داد: مقرر شده بود كه دستگاه های مرتبط فعالیت ویژه ای علاوه بر مسئولیتشان داشته باشند كه برنامه ان تدوین و در اختیار انها قرار گرفته است ودراین خصوص در حوزه پیشگیری وزارت اموزش و پرورش، بهداشت ودرمان و رفاه بهتر عمل كرده اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Saudi Arabia
بهونه
۱۲:۴۵ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
لطفا اگه میخوان واقعا معتاد جمع آوری کنند کشیک شبانه روزی در منطقه میدان شوش بگذارند کوچه پس کوچه ها و خیابانهای فرعی دو طرف خیان شوش و کلا میدان شوش در جنوب تهران پر هست از معتادین زن و مرد و بچه هایی که در کنارشان هستند.
آخرین اخبار