بخشدار دیشموک شهرستان کهگیلویه گفت: راه های ارتباطی 24 روستای دیشموک در کهگیلویه و بویراحمد با مرکز این بخش به دلیل بارندگی و وقوع سیل قطع شده است.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ بخش دیشموک با 23 هزار نفر جمعیت و 85 روستا در 90 کیلومتری دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه قرار دارد.

حسن امیریان اظهار داشت: با توجه به وقوع سیل دسترسی به این روستاها امکان پذیر نیست.

وی گفت: روستاهای دلی و پاتاوه رودسمه شهرستان کهگیلویه به دلیل رانش زمین دچار خسارت زیادی نیز شده اند اما هیچ گونه آسیبی به روستاییان نرسید.

وی اظهارکرد: جاده ارتباطی تنگ چویل به خوزستان نیز به دلیل تخریب پل قطع شده و تعداد زیادی از مسافران نیز در این مسیر گرفتار شدند.

امیریان گفت: خدمات رسانی به این روستاها با توجه به کمبود امکانات و وقوع سیل به سختی انجام می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: بیشترین میزان بارش باران در این استان در شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی تا حدود ساعت 16 عصر جمعه  55.3 میلیمتر بوده است.

ولی بهره مند اظهار داشت: بارندگی در مناطق سردسیری کهگیلویه و بویراحمد از حدود ساعت 11 صبح روز گذشته و در مناطق گرمسیری نیز از ساعت 10 صبح آغاز و تا ظهر شنبه نیز ادامه دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این مدت در شهرهای چرام، دهدشت، سی سخت، یاسوج، دوگنبدان و منطقه امامزاده جعفر گچساران به ترتیب 50، 49.7، 34.4، 29.7، 18.3 و 10.6 میلیمتر باران باریده است.

بهره مند بیان کرد: بروز سیلاب و آبگرفتگی در معابر گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد در بعد از ظهر دیروز نیز ادامه داشت.

 


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.