ارتش سوریه توانست تروریست‌ها را در برخی مناطق شرق حلب به هلاکت برساند و امنیت و ثبات را به این مناطق بازگرداند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ارتش سوریه با همکاری نیروهای همپیمان خود پیشروی جدیدی را به دست آورد و در عملیاتی مستمر و ویژه آخرین تروریست‌های باقی مانده در مناطق شرقی حلب را به هلاکت رساند.

به گزارش یک منبه نظامی سوری، ارتش سوریه امنیت و ثبات را در مجموعه های مسکونی محله های "حلوانیه و جزماتی" بازگرداند.

ارتش سوریه همچنین با آخرین عناصر تروریستی باقی مانده در محله کرم القاطرجی درگیر شد و با به هلاکت رساندن آنها، امنیت و ثبات این منطقه را تامین کرد.

در محله باب الطرق در شرق حلب نیز ارتش سوریه توانسته است  امنیت و ثبات را بر بخش‌های بسیاری از این محله برقرار کند.

ارتش سوریه در هفته گذشته و پس از آزادسازی 40 درصد از مناطقی شرقی حلب، در عملیات مستمری به ریشه کن کردن آخرین عناصر تروریستی باقی مانده در این مناطق پرداخته است و تاکنون امنیت و ثبات را به محله های بسیاری بازگردانده است.

از سوی دیگر، ارتش سوریه در منطقه درعا البلد نیز مقر و مراکز تجمع تروریست های جبهه النصره را در محله بجابجه و در نزدیکی اردوگاه آوارگان و همچنین در شرق طریق السد هدف قرار داد و ضمن به هلاکت رساندن شماری از عناصر تروریستی، تسلیحات آنها را نیز منهدم ساخت.

ارتش و نیروهای مسلح سوریه همچنین مقر تجمع تروریست ها را در اطراف منطقه رستن در حومه حمص به دقت مورد هدف قرار دادند که به دنبال آن شماری از عناصر تروریستی موجود در آن به هلاکت رسیدند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار