کامرانی فر:فغانی قضاوت خوبی برابر ناظر afc داشت/بازی استقلال و صبا فردا آنالیز می شود

رئیس کمیته دپارتمان داوری گفت: قضاوت خوبی از محمد رضا فغانی برابر ناظر AFC شاهد بودیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال  و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،حسن کامرانی‌فر رئیس دپارتمان داوری در حاشیه بازی پرسپولیس و ماشین‌سازی تبریز در جمع خبرنگاران در خصوص قضاوت محمدرضا فغانی اظهار کرد: فغانی قضاوت خوبی داشت و رو در رو نماینده afc که درصدد بود تا فغانی الیت شود عملکرد خوبی داشت.

کامرانی‌فر با اشاره به اینکه من در بازی امروز ناظر نبودم،‌ تصریح کرد: من در کنار ناظر AFC بودم هر چه سهمیه به الیت اضافه کنیم به نفع داوری است. لازم است داوران ما بهتر شوند . در مجموع فغانی کم سوت زد تا بازی در جریان باشد. داوران هم مانند بازیکنان به آنالیز نیاز دارند. فغانی هم اولین بازیش بود که در آزادی که پخش مستقیم هم می‌شد سوت می‌زد.او عملکرد خوبی داشت از طرفی توقع ما از داوران باید به نوع تجربه و سن و سالشان در لیگ باشد.به طور حتم مواردی وجود دارد که باید آنالیز شود این استعداد در فغانی وجود دارد تا جزو بهترین‌ها باشد.

رئیس دپارتمان داوری در پاسخ به این سوال که در هفته دوازدهم لیگ بسیاری از مربیان مثل بازی روز گذشته یا در  شهرستان‌ها از داوری شکایت داشتند، تصریح کرد: چیزی که من می‌دانم این است که اکثر تیمها  راضی بودند.

وی در پاسخ به این سوال که مسائل بازی استقلال و صبا را نمی‌توانید کتمان کنید، خاطر نشان کرد: این موضوع فردا صبح آنالیز می‌شود.  صحنه‌هایی بود که باید بازسازی شود اما اتفاقات بیرون زمین موضوعی بود که باید توسط کادر مدیریت اداره می شد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار