امام جمعه شاهین دژ گفت: وزیر راه و شهرسازی بجای پیشکش کردن بیمه مسافران حادثه دیده قطار می بایست مرهمی بر تألمات داغ دیدگان این حادثه میشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛حجت الاسلام نقی باقری امام جمعه شهرستان شاهین دژ در خطبه های نماز جمعه امروز مردم خداجوی این شهر را به تقوی الهی دعوت کرد و گفت:بر اساس آیه 77 سوره مبارکه نساء آخرت برای کسانی با عظمت است که در دنیا تقوی الهی را رعایت کنند.

وی فرا رسیدن هشتم ربیع الاول سالروز شهادت امام حسن عسگری را به عموم شیعیان و دوستداران ولایت تسلیت گفت و از طرفی دیگر آغاز امامت منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر را در این روز تبریک و تهنیت عرض نمود.

باقری در خطبه های امروز به 16 آذر سالروز حرکت بجا و عظیم دانشجویان در براندازی توطئه های آمریکایی اشاره کرد و پیشاپیش این روز را به تمام پویندگان علم و دانش در دانشگاههای سراسر کشور تبریک گفت و افزود:16 آذر به عنوان روز عزت،اقتدار و دوستداری مملکت شناخته شده است و باید دانشجویان فرهیخته تلاش کنند تا دانشگاهها علاوه از محل فراگیری علم مأمنی جهت پیشبرد اهداف عالیه کشور باشد و هرگز اجازه تبلیغ احزاب و جناح ها در این مکان را ندهند.

خطیب نماز جمعه شاهین دژ به  حادثه اخیر تصادف قطار مسافربری تبریز مشهد اشاره داشت و عنوان کرد :این حادثه آذری زبانها را داغدار کرد و وزیر راه و شهرسازی به جای مرهم شدن بر این داغ بزرگ بیمه بودن مسافران را پیشکش کرد و این موضع گیری کاملا اشتباه بود. وی همچنین رسیدگی و موشکافی در مسائل رخ داده و عوامل ایجاد این حادثه را از اهم  اولویت ها دانست و از دستگاه قضا خواست تا هرچه سریعتر این قضیه پیگیری شود.

امام جمعه عدم رسیدگی به حقوق های نجومی  با وجود تأکید مقام معظم رهبری را نشانه ضعف دولت خواند و عنوان کرد: اگر این امر پیگیری نشود و دریافت کنندگان حقوق های نجومی مجازات نشوند اعتماد مردم به دولت کمرنگ خواهد شد،دولت حاضر باید به فکر اقتصاد جامعه باشد،اختلاس ها را معوقه تلقی نکند،علاوه از اولویت قرار دادن 4 مسئله آب،فاضلاب،محیط زیست واولویت ریلی در بودجه سال آینده ی کشور ای کاش اولویت پنجمی هم بنام اشتغال را هم در زمره مسائل اولویت دار بودجه 96 قرار میداد.

انتهای پیام /م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.